• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رونق پروازها در فرودگاه رفسنجان با پیگیری نماینده مجلس
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: چهارشنبه ۲۹/مرداد/۱۳۹۹

رونق پروازها در فرودگاه رفسنجان با پیگیری نماینده مجلس

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری شرکت هواپیمایی جدید، پروازها در فرودگاه رفسنجان از سرگرفته می‌شود و حمل و نقل ناوگان هوایی رونق خواهد گرفت.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی با اعلام این خبر افزود: در پی نامنظم بودن پروازهای فرودگاه رفسنجان که سبب بی اعتمادی مردم به فرودگاه و پروازها شده بود، چندین جلسه در رفسنجان با گروه پرواز، آژانس ها و فرماندار برگزار کردیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فرودگاه رفسنجان به کرمان هر زمان که هواپیماها خالی بود پرواز رفسنجان لغو میشد که موجبات نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در هفته جاری چندین دیدار با مدیران شرکت‌های هواپیمایی داشتیم و نهایتا هم با مدیرعامل و سرمایه‌گذار هواپیمایی زاگرس جلسه‌ای برگزار شد و مایه خرسندی‌ست که با استقبال هواپیمایی زاگرس مواجه شدیم.

وی با اشاره به ارتباط با فرودگاه رفسنجان و بررسی و ارزیابی پهنای باند و امکانات هندلینگ فرودگاه افزود: قول مساعد داده شد در آینده ای نزدیک به تفاهم برسیم و پروازها را شروع کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی اضافه کرد: امیدواریم با رفع ویروس کرونا پروازهای مشهد، قشم و کیش را داشته باشیم و بتوانیم فرودگاه را احیا و پروازها را از سر بگیریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سرمایه گذار و مدیرعامل هواپیمایی زاگرس قول سرمایه‌گذاری سایر زمینه ها را نیز در شهرستان رفسنجان داده است.

وی ادامه داد: با شروع همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس از همه ادارات، شرکت‌ها، مراکز آموزشی، بهداشتی درمانی کارخانجات و صنایع می‌خواهم سعی کنند پروازها را از فرودگاه رفسنجان انجام دهند؛ با احیای فرودگاه، فاصله کرمان و سیرجان از پیش پای مسافران برداشته می‌شود و از رفسنجان به‌طور مستقیم به مقصد خود پرواز می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالی عنوان کرد: فعلا هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پرواز از تهران انجام می‌شود در صورت استقبال مردم پروازها را بیشتر خواهیم کرد تا مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند ضمن اینکه از آژانس‌ها هم می‌خواهیم فعال شوند.

وی در پایان متذکر شد: از مدیران در معدن مس سرچشمه رفسنجان تقاضا می‌کنیم پرواز مهمان‌های خود را از فرودگاه رفسنجان انتخاب کنند تا شاهد رونق ناوگان هوایی رفسنجان باشیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید