• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
روستای داوران رفسنجان از اقلیم مناسب برای پرورش زنبورعسل در ایران برخوردار است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۷/تیر/۱۴۰۲

روستای داوران رفسنجان از اقلیم مناسب برای پرورش زنبورعسل در ایران برخوردار است

فرماندار رفسنجان در آیین برگزاری جشنواره عسل و میوه‌های فصلی روستای داوران گفت: ایران سومین تولیدکننده عسل جهان است و این اقلیم موقعیت خوبی برای پرورش زنبورعسل دارد.


رفسنجان زیبا| حسین رضایی در مراسم افتتاح چایخانه وشربتخانه صلواتی رضوی خیریه سیدالشهداء روستای داوران رفسنجان با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در روستای داوران انجام می شود؛ این روستا از مزایای خوبی برخوردار است و قنات آن چندی پیش به سمت ثبت جهانی رفته است.

وی با بیان این‌که مجموعه خیریه سیدالشهداء موقعیت بسیار خوبی دارد، به موقعیت مناسب داوران اشاره و بیان کرد: مسیر تردد زائران امام رضا(ع) موقعیت خوبی را برای روستای داوران ایجاد کرده است؛ افراد خوش‌فکر و با همت بلندی در داوران حضور دارند که امیدوارم این پشتکار و تلاش منشا خیر برای روستا باشد.

رضایی با اشاره به برگزاری جشنواره عسل و میوه‌های فصلی روستای داوران در حاشیه این رویداد، عنوان کرد: ایران سومین تولیدکننده عسل جهان است و این اقلیم موقعیت خوبی برای پرورش زنبورعسل دارد. در این روستا جشنواره‌های بزرگی برگزار شده و در کنار آن و حضور مردم، اتفاقات خوبی اقتصادی برای مردم این روستا دارد؛ میوه‌ها و گیاهان روستا بی نظیر و در بحث اشتغال موثر هستند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید