• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ره گشایید که میهمان داریم/ ناصریه رفسنجان میزبان یک شهید گمنام خواهد بود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۱/آذر/۱۴۰۱

ره گشایید که میهمان داریم/ ناصریه رفسنجان میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شهید گمنام در روستای ناصریه به خاک سپرده می شود.


رفسنجان زیبا| آیین تشییع و استقبال از شهید گمنام روز سه شنبه ششم دی ماه از ساعت هشت صبح در رفسنجان برگزار می شود.

شایان ذکر است، در سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها شش شهید در شهر کرمان و پنج شهید در شهرهای رفسنجان، هماشهر سیرجان، بلوک جیرفت، قطب آباد بم و نظامشهر نرماشیر تشییع و خاکسپاری می شوند.

🔷 ره گشایید که میهمان داریم …

ناصریه شاهراه گردشگری دره ۲۰ هزار ساله راگه که آوازه مهربانی و بخشندگی مردمانش به بلندای شب یلدا می ماند و چشم ها از تماشای دیدنی های بکر و منحصربفردش سیر نمی شود، پذیرای میهمانی از بهشت است.

روستایی که از سال های دور رسم میهمان نوازی را در کاروانسرا و قلعه تاریخی برای مسافرانی از شمال و جنوب کشور ایران به جا آورده است، اکنون میزبان نامدارترین نام آوران است.

ناصریه که در ۱۵ کیلومتری رفسنجان و در مسیر جاده کرمان قرار دارد و محل گذر گردشگرانی از داخل و خارج ایران است، قصد دارد سینه اش را برای در آغوش گرفتن فرزند روح الله بگشاید.

و چه افتخاری بالاتر از آنکه اکنون میزبان لاله گلگون کفنی باشد که اهالی سال ها برای اجابتش توسل جسته و دست به دامان اهل بیت علیهم السلام در جوار شمعدانی کوچک سقاخانه حضرت ابوالفضل علیه السلام شده اند.

از فضل و ارادتمندی شهید بی نام و نشان به مردم بی ریا و یکدل ناصریه که در محرم الحرام بساط تعزیه علم می کنند تا همگان را به تماشای واقعه عالم گیر کربلا بنشانند، همین بس که در ایام عزای مادر حسین علیه السلام میزبان فرزندی از ایران اسلامی باشند که سلوک علوی داشت.

لحظه موعود نزدیک است؛ برای وداع با شهید گمنامی که کیلومترها پیموده تا در دل خاک دامنگیر ناصریه آرام گیرد، باید لحظه شماری کرد و چشم به راه بود.

وعده دیدار: سه شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ ساعت هشت صبح مصادف با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها دهیاری و شورای اسلامی روستای ناصریه رفسنجان


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید