• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۲/اردیبهشت/۱۴۰۲

رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در این شهرستان وجود دارد که ۳۸ درصد آن ها به امر کشاورزی پسته مشغول هستند.


رفسنجان زیبا| مهندس حسین رضایی همزمان با روز جهانی کارگر به همراه جمعی از مسئولان به سراغ کارگران رفت و ضمن گفتگو با آن ها به طور مستقیم، بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه های کشور، همان نیروی انسانی و کارگران هستند، اظهار کرد: کارگران با تلاش خستگی ناپذیر خود موجبات رونق تولید و رشد و شکوفایی اقتصادی را رقم می زنند و باید قدردان آن ها باشیم.

فرماندار رفسنجان به وجود بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پایه اقتصادی شهرستان بر مبنای کشاورزی پسته است، ۳۸ درصد کارگران در امور کشاورزی مشغول هستند که بالاترین نرخ و میانگین کشوری محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهار تورم با کمک مسئولان باید رقم بخورد و رشد تولید هم توسط کارگران اتفاق می افتد که خوشبختانه در حال نمایان شدن است.

به گفته محمود شریفی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگرانی که در رفسنجان بیمه شده هستند، در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدماتی، صنفی، ساختمانی و … مشغول به کار هستند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید