• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجانِ پرچمدار/ امیر پذیرفته جوان برتر ایران زمین شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۸/اسفند/۱۴۰۲

رفسنجانِ پرچمدار/ امیر پذیرفته جوان برتر ایران زمین شد

جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» با تقدیر از امیر پذیرفته هنرمند فیلمساز رفسنجانی به عنوان جوان برتر و برگزیده ملی برگزار شد.


رفسنجان زیبا| امیر پذیرفته هنرمند فیلمساز رفسنجانی به عنوان نفر برگزیده ملی در موضوع تخصصی فیلم با دریافت تندیس و لوح جشنواره از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفت.

جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» به منظور ارج نهادن به جوانان سرزمین از سوی وزارت ورزش و جوانان با شعار «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» با هدف شناسایی جوانان مستعد و توانمند برپا شده است.

اختتامیه جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» با حضور وزیر ورزش و جوانان، سخنگوی دولت، دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان و جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مقامات کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

دریافت جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه سینمای ایران سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و اعتبارنامه تولید اولین فیلم بلند سینمایی از افتخارات امیر پذیرفته است.

امیر پذیرفته هم چنین جایزه بزرگ بخش بین الملل سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد و به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ معرفی شده است.

وی تاکنون در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی موفق به دریافت جوایز گوناگون شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید