• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رشد ۱۰۰ درصدی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری کشکوئیه
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۷/اسفند/۱۴۰۱

رشد ۱۰۰ درصدی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری کشکوئیه

شهردار کشکوئیه: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری با رشد ۱۰۰ درصدی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر کشکوئیه به تصویب رسید. 


رفسنجان زیبا | مهندس اصغر کریمی با اعلام این خبر گفت: بودجه سال اینده را با اولویتِ توجه به مناطق  کم برخوردار  و توزیع عادلانه نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۰۰ درصد افزایش دادیم.

شهردار کشکوئیه با تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کشکوئیه و کارکنان خدوم و پر تلاش شهرداری از تحقق کامل بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ شهرداری را با بودجه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تحویل گرفتیم و در سال ۱۴۰۱ لایحه را با رشد ۱۵۰ درصدی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال پیش بینی و به شورا تقدیم کردیم که با لطف اعضای محترم شورا و همکاران پرتلاشم بودجه پیشنهادی به طور کامل محقق گردید.

مهندس کریمی با اشاره به تصویب بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری کشکوئیه، افزود: توسعه متوزان شهر با توزیع عادلانه بودجه محقق خواهد شد؛ لذا در تدوین بودجه تمامی فعالیت های عمرانی، خدماتی، شهرسازی، ورزشی، فرهنگ و قرآنی در چارچوب مقررات قانونی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز و روسای محترم ادارت تقاضا داریم با پرداخت به موقع عوارض واحدهای صنفی، مسکونی، اداری و خودرویی و… خادمین خود را در مجموعه شهرداری به منظور ارائه خدمات بیشتر و مشارکت در ساختن شهری زیبا و پویا یاری نمایند.

خبر از مجتبی شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید