• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در شهر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال
دسته بندی: تازه های شهر ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۲۷/اسفند/۱۳۹۸

راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در شهر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال

آزمایشگاه ویروس شناسی به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان، با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام راه اندازی می شود.


به گزارش رفسنجان زیبا، حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان در حاشیه بازدید از روند آماده سازی فاز دوم سالن بحران در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه کادر درمانی، آزمایشگاهی، پزشکی و پرستاری، خدماتی که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند ،گفت: با توجه به نیاز ضروری شهرستان رفسنجان به زیرساخت اساسی در درمان و تشخیص انواع ویروس خصوصا کرونا ویروس، مقرر شد سریعا جهت راه اندازی مرکز ویروس شناسی در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ادامه داد: در همین راستا ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و تأمین تجهیزات این مرکز از سوی شورای اسلامی شهر اختصاص یافت.

وی با ابراز امیدواری از راه اندازی فوری آزمایشگاه ویروس شناسی با همکاری مشترک شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی ، خاطرنشان کرد: احداث های پد در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام نیز از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر است که به سرعت توسط شهرداری در این مرکز درمانی اجرا خواهد شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید