• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
درهای سینمای رفسنجان به روی علاقمندان گشوده می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۳/بهمن/۱۳۹۹

درهای سینمای رفسنجان به روی علاقمندان گشوده می شود

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، درهای سالن سینما امین که پس از بهبود وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان همچنان در تعطیلی به سر می بردند، بزودی بازگشایی می شوند.


رفسنجان زیبا| ایمان محمدآبادی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام بازگشایی سالن های سینما امین رفسنجان طی روزهای آتی، گفت: طی گفتگویی که با مدیریت مجموعه عمارت گلستان امین صورت گرفت، به زودی شاهد فعالیت مجدد این مرکز و پخش فیلم های روز سینما در سالن های نگین و نیلوفر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم فعالیت های فرهنگی و هنری در شهر متوقف نشود، اظهار کرد: مجموعه عمارت گلستان امین تنها مجموعه دارای سالن سینما در رفسنجان به شمار می رود و بایستی کمک کنیم از رونق نیفتد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان هم چنین از نمایش فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان همزمان با سراسر کشور در رفسنجان خبر داد و گفت: فیلم های جشنواره سی و نهم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در رفسنجان اکران می شود.

چندی پیش یادداشت انتقادی رفسنجان زیبا پیرامون تعطیلی سینما امین رفسنجان با وجود بهبود وضعیت شرایط کرونایی شهرستان منتشر شده بود که با واکنش هایی از سوی اهالی فرهنگ و هنر همراه بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید