• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
درخشش دانشجوی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۸/فروردین/۱۴۰۰

درخشش دانشجوی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان

در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام «ره‌ نشان»، یک تن از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر شد.


رفسنجان زیبا| ریحانه حاجی زاده دانشجوی کارشناسی شیمی دانشگاه از تیم تحقیقاتی ترنادو با کسب رتبه اول در پروژه تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه خون و ادرار در حوزه ره زیست این مسابقات مورد تقدیر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

این دانشجوی نخبه در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: این مسابقات که با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور انجام شد، در ۵ حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان ۳۸ شرکت دانش بنیان و ۵۶ پروژه بود.

حاجی زاده ادامه داد: در این رویداد شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی ۵ ماهه که از مهرماه ۹۹ آغاز و تا دهم اسفند ۹۹ ادامه یافت، طرح ها با استقبال ۴۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.

این دانشجوی نخبه اظهار کرد: پس از ۷ مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم‌ها در قالب بیش از ۳۰۰ تیم شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از تیمهای برتر این مسابقه در ۱۸ اسفند ماه ۹۹ با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید