• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
داوری آثار دومین جشنواره «شهرزاد قصه گو برایم قصه بگو» در رفسنجان 
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۱/خرداد/۱۴۰۰

داوری آثار دومین جشنواره «شهرزاد قصه گو برایم قصه بگو» در رفسنجان 

آیین داوری دومین جشنواره «شهرزاد قصه گو برایم قصه بگو» در رفسنجان با حضور پروین شمشکی، مهدی مسعودشاهی و حسین مدحت در حال برگزاری است.


رفسنجان زیبا| در این مراسم که ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور دارد، بیش از ۱۳۰ اثر از گروه های سنی مختلف داوری و برترین ها انتخاب می شود.

غلامرضا شاه نظری دبیر دومین جشنواره شهرزاد قصه گو در حاشیه این برنامه با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از سراسر کشور اظهار داشت: دومین جشنواره قصه گویی شهرزاد در پنج بخش کودک، نوجوان، بزرگسال، والدین، استعدادهای درخشان و میهمان ویژه شرکت کنندگانی از سایر شهرهای استان و ایران برگزار گردید.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره قصه گویی در راستای برنامه های هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران و به همت مؤسسه فرهنگی هنری شهرزاد برگزار شده است، گفت: آیین اختتامیه جشنواره «شهرزاد قصه گو برایم قصه بگو» عصر روز چهارشنبه دوازدهم خرداد با حضور مسئولین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هتل هیلان برپا می شود.

علاقمندان برای تماشای آیین اختتامیه می توانند از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه دوازدهم خرداد به صفحات اینستاگرام موسسه شهرزاد و انجمن تخصصی کودک و رسانه به نشانی @koodak.tv و @majmoe_honari_shahrzad مراجعه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید