• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
خوشحالم که در رفسنجان زیبا هستم| اجرای تئاتر در حضور سردار سلیمانی یکی از افتخارات من است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۵/دی/۱۳۹۹

خوشحالم که در رفسنجان زیبا هستم| اجرای تئاتر در حضور سردار سلیمانی یکی از افتخارات من است

فاطمه رادمنش بازیگر نمایش «همه پسران من» که فعالیت فرهنگی اش را از ۲۰ سال پیش در جیرفت کرمان شروع کرده است، در حاشیه اجرا در دومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» در رفسنجان، اجرای تئاتر در حضور سردار سلیمانی را یکی از افتخارات خود بیان کرد.


رفسنجان زیبا| فاطمه رادمنش بازیگر نمایش «همه پسران من» در حاشیه اجرا در دومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» در رفسنجان گفت: یکی از ویژگی های بارز و ارزشمند سردار سلیمانی ملاقات و دلجویی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم بود لذا سعی کردیم با یک قصه صمیمی و بومی در جشنواره تئاتر به این موضوع بپردازیم.

وی که فعالیت فرهنگی ام را از ۲۰ سال پیش در جیرفت کرمان شروع کرده است، اجرای تئاتر در حضور سردار سلیمانی را یکی از افتخارات خود بیان کرد و گفت:  بخت این را داشتم که در حضور سردار، نمایشنامه هایی را در برج میلاد تهران، مصلای کرمان، حسینیه ثارالله و در مراسم های مختلف اجرا کنیم که مورد توجه ایشان هم قرار گرفت.

این بازیگر کرمانی با اشاره به اینکه بیان ویژگی های سردار سلیمانی از زبان تئاتر و تکرار این جشنواره ها موجب شناخت و تأثیرپذیری بیشتر از خصایص سردار سلیمانی می شود، گفت: بسیار خوب است که یک جشنواره تئاتر با مدت‌ زمان طولانی برای سردار سلیمانی برنامه ریزی شود تا ضمن افزایش کیفیت آثار در شأن سردار، اتفاقات بهتری در حوزه تئاتر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تئاتر هنری دو سویه است و فقط متکی به بازیگر و هنرمند نیست، ادامه داد: تئاتر هنری زنده است که باید نفس به نفس مخاطب روی صحنه برود و اتفاق بیافتد و حضور تماشاچیان می تواند در کیفیت اجراها مؤثر باشد.

رادمنش با ابراز خرسندی از حضور در دومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»، گفت: خوشحالم که در رفسنجان زیبا هستم؛ امیدوارم با اتمام کرونا، باز هم این اتفاق بیافتد و در جشنواره های بعدی طیف وسیعی از مخاطبین را داشته باشیم.

نمایشنامه «همه پسران من» به نویسندگی و کارگردانی علی رادمنش درباره یک بانو و شیرزن عشایر و مادر دو شهید است که در قالب ملاقات‌های سردار با خانواده های شهداء به روی صحنه رفت.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید