• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
خدادادی جایگزین خداترس در کرمان شد | جای یک رفسنجانی در سبد مدیریتی استان خالی بود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۰۷/شهریور/۱۴۰۲

خدادادی جایگزین خداترس در کرمان شد | جای یک رفسنجانی در سبد مدیریتی استان خالی بود

با تغییر مدیریت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان و قرارگرفتن یک رفسنجانی در جمع مدیران استان، امیدواری برای رونق هنر در پهناورترین استان ایران فزونی یافت.


رفسنجان زیبا| اواخر مردادماه سال جاری بود که خبر انتصاب اکبر خدادادی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روی خط قرار گرفت.

خبری که از همان ابتدا نگرانی ها را برای کمبود حضور وی در معاونت هنری شهرداری رفسنجان که مدت زمان اندکی از واگذاری مسئولیت آن می گذشت، به وجود آورد.

با رفتن خدادادی به مرکز استان و حضور در مجموعه ای که می توان آن را یکی از مهمترین مراکز تولید فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان برشمرد، امیدواری برای اهالی و دغدغه مندان این حوزه حاصل شد.

اکبر خدادادی که پیش از این به واسطه مدیریت نمایندگی آموزش و پرورش در شهر مس سرچشمه از ارتباطات عمیق با نسل دانش آموز برخوردار است و ذوق هنری نیز دارد، یکی از بهترین گزینه هایی بود که می توانست سر راه انتخاب مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار گیرد.

او که تعامل مناسبی با اهالی فرهنگ و رسانه دارد، در مدت زمان اندک در شهرداری رفسنجان در کسوت معاون هنری و مشاور فرهنگی توانست سر و سامانی به این بخش بدهد.

حضور در نشریات و فعالیت در مطبوعات محلی و کسب عناوین مختلف در حوزه شعر و ادب را می توان از دیگر سوابق ارزشمند و مهم وی برشمرد.

علی ای حال اکبر خدادادی که از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از یکسال از روی کار آمدن نجمه خاتون خداترس مدیریت قبلی منصوب شده است، از درایت و توان کافی برای سامان بخشی به کانون برخوردار است.

او در بدو ورود و در حالی که هنوز جوهر امضای مدیرعامل از روی حکم انتصابش خشک نشده بود، به انعقاد تفاهم نامه با مدیریت آموزش و پرورش استثنایی اقدام کرد و در حرکتی تحسین برانگیز به جنوب کرمان سفر کرد تا پای درد دل مربیان شهرستان های جیرفت، کهنوج و منوجان بنشیند.

یقیناً این مدیر جوان و پویا با حمایت و همراهی مجموعه ای که به نظر می رسد از انسجام مطلوبی برخوردارند، فصل جدیدی از فعالیت های فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان خواهد گشود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید