• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
خبر خوش مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در جشن روز جوان / پرداخت مطالبات تیم ها تا پایان سال
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۳/اسفند/۱۴۰۱

خبر خوش مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در جشن روز جوان / پرداخت مطالبات تیم ها تا پایان سال

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در جشن روز جوان از پرداخت بدهی تیم ها تا پایان سال خبر داد.


رفسنجان زیبا| مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در جشن روز جوان که امشب در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام، گفت: با مصوبه هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، مبلغ قابل توجهی به حساب باشگاه واریز و مطالبات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه مصوبه مربوطه هفته قبل اخذ و امضا شده است، اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ ضمن رفع نگرانی‌ اعضای تیم ها، بخش قابل توجهی از مشکلات رفع می شود.

پورمحمدی با اشاره به نگاه عدالت محوری مدیریت باشگاه مس رفسنجان در دوره جدید، اظهار کرد: در دو ماه و نیم حضورم در باشگاه سعی کردم تفاوتی میان تیم فوتبال بزرگسالان با سایر تیم نباشد.

وی از رفع بی مهری نسبت به سایر تیم های ورزشی در باشگاه ابراز امیدواری کرد و افزود: میزان حضور من در بین اعضای تیم های بسکتبال و والیبال کمتر از فوتبال بزرگسالان نبود و سعی کردیم نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با تأکید بر اینکه در حال حاضر نام مس رفسنجان در صدر همه توجهات است، ادامه داد: ان شاءالله سال آینده با حل مسائل مالی بتوانیم با نظم و برنامه ریزی بهتر دست به دست هم بدهیم و موفق تر از امسال در همه رشته ها عمل کنیم.

خبر از رضا شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید