• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
«خانه‌ای برای همه» رونمایی می‌شود/ روایتی بدون سانسور از زندگی یک مادر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۰/تیر/۱۴۰۲

«خانه‌ای برای همه» رونمایی می‌شود/ روایتی بدون سانسور از زندگی یک مادر

آیین رونمایی کتاب «خانه‌ای برای همه» با حضور مرضیه ذاکری، محقق و نویسنده کتاب، دکتر مرضیه حیدری، نویسنده و روانشناس و دکتر فضه سادات حسینی، فردا چهارشنبه به میزبانی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.


رفسنجان زیبا| آیین رونمایی کتاب «خانه‌ای برای همه» با حضور مرضیه ذاکری، محقق و نویسنده کتاب، دکتر مرضیه حیدری، نویسنده و روانشناس و دکتر فضه سادات حسینی، فردا چهارشنبه به میزبانی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

کتاب ۲۱۶ صفحه‌ای «خانه‌ای برای همه» که از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شده، روایتی است از زندگی خانم «منصوره مقدسیان»، از زنان فعال اجتماعی و تربیتی در مشهد. خانم مقدسیان در ظاهر کار خاصی نمی‌کند، اما ظرافت‌های درک او از دیگران، باعث شده ظرفیت آدم‌ها را خوب بشناسد و متناسب با هر کدام جوری دستگیری کند. این‌ها به این معنی نیست که کار او نمونه‌ای بی‌نقص است و مو لای درز کارش نمی‌رود؛ این‌ها به این معناست که چقدر وقتی مادری بخواهد مادری کند، می‌تواند رهبری اجتماعی بکند و پیوندهای اجتماعی را تقویت کند و چقدر از این دست مادرها دوروبرمان داریم.

این آدم‌ها نمونه‌های خوبی هستند که سر دست بگیریمشان و وقتی می‌خواهیم از سبک زندگی سخن بگوییم، برای عینی‌شدن صحبت‌هایمان و برای نشان‌دادن شدنی‌بودن این سبک از زندگی معرفی‌شان کنیم. کتاب حاضر حاصل روایت فرزندان، نوه‌ها، شاگردان، آشنایان و همسایه‌های منصوره مقدسیان است.

بنابرین گزارش، آیین رونمایی کتاب «خانه‌ای برای همه»، فردا چهارشنبه ۲۱تیر ساعت ۱۵ در محل خانه کتاب و ادبیات ایران (خیابان انقلاب، بعد از خ فلسطین، نرسیده به خ مظفر جنوبی، پلاک۱۰۸۰، سالن سرای کتاب) برگزار می‌شود. حضور برای عموم در این مراسم آزاد است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید