• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حمایت قاطع مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان از سرمربی و کادر فنی/ قدردانی پورمحمدی از زیندینی و ربیعی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۷/آذر/۱۴۰۱

حمایت قاطع مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان از سرمربی و کادر فنی/ قدردانی پورمحمدی از زیندینی و ربیعی

حسین پورمحمدی مدیرعامل جدید باشگاه صنعت مس رفسنجان با حضور در اردوی تیم فوتبال بزرگسالان پیش از دربی، با اعضای کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.


رفسنجان زیبا| حسین پورمحمدی در این دیدار صمیمانه که در هتل هیلان برگزار شد، آقایان زیندینی و ربیعی را معمار باشگاه موفق و قابل احترام مس رفسنجان نامید و گفت: آقای زیندینی به همراه آقای ربیعی پایه گذار مس فعلی هستند و باعث شدند یک تیم متوسط در لیگ دسته یک و یک باشگاه کوچک به نام مس رفسنجان که شاید در آن زمان خیلی‌ها آن را نمی‌شناختند، یک تیم باشخصیت در سطح اول فوتبال کشور باشد.

وی با بیان اینکه شخصیتی که در تیم طی سال های اخیر کسب شد، موجب افتخار رفسنجانی ها شده است، اظهار کرد: خود من در هرجمعی که حاضر می‌شدم، چه محافل کاری و چه محافل خانوادگی، هروقت ما را می‌دیدند یاد مس رفسنجان می‌افتادند. این به خاطر شخصیتی است که این تیم در سال‌های اخیر به شهر رفسنجان داده و باعث شده است که ما به عنوان یک رفسنجانی همه جا سرمان را بالا بگیریم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه به استعفای آقای ربیعی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان اشاره کرد و از مخالفت شدید با آن سخن به میان آورد و گفت: شاید درست نباشد که این موضوع را اینجا بگویم اما آقای ربیعی امروز در جلسه‌ای که با من داشتند استعفایشان را از سرمربیگری باشگاه به من تحویل دادند اما بنده به شدت و با قاطعیت با این استعفا مخالفت کردم.

پورمحمدی ادامه داد: به ایشان گفتم با همه توانم اجازه نمی‌دهم شما یک لحظه به این موضوع حتی فکر کنید که بخواهید خدای ناکرده تیم و شهر و ما را ترک کنید؛ از تمام توان و قدرتی که دارم استفاده می‌کنم و با این موضوع مخالفت می‌کنم. با قاطعیت به کارتان ادامه بدهید؛ خیلی محکم و حتی محکم‌تر از همیشه.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با تأکید بر اینکه سرسختانه مخالف رفتن سرمربی مس هستم، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهم این اتفاق بیفتد؛ هرکسی به جز آقای ربیعی تمایل به ادامه کار نداشت، تصمیم با خودش است؛ قرار نیست هیچ تغییری در باشگاه ایجاد شود و همه به کارشان ادامه خواهند داد مگر اینکه کسی خودش تمایل به ادامه همکاری با باشگاه نداشته باشد.

حسین پورمحمدی در بخش دیگری از صحبت های خود اختیار تام تیم فوتبال باشگاه را با آقای ربیعی دانست و افزود: ایشان از طرف ما مثل گذشته و حتی بیشتر، اختیار کامل تیم فوتبال را دارند و می‌توانند در تمام ارکان تیم فوتبال باشگاه ایشان به عنوان مدیر اصلی تصمیم‌گیری کنند و ما هیچ‌گونه دخالتی نداریم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم مس رفسنجان در دیدار پیش رو، خاطرنشان کرد: هرحمایتی که مورد نیاز باشد، برای موفقیت تیم در این دیدار و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انجام خواهیم داد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید