• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اعلام حمایت جدی استاندار کرمان از واحدهای تولیدی اشتغال زا
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: سه شنبه ۱۸/آذر/۱۳۹۹

اعلام حمایت جدی استاندار کرمان از واحدهای تولیدی اشتغال زا

استاندار کرمان در نشست بررسی مسائل شهرستان های رفسنجان و انار گفت: همه مسئولین استانی موظف هستند از افراد کارآفرین حمایت کرده و مشکلات آنها را در اسرع وقت حل و فصل کنند.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ استاندار کرمان در نشست جمع بندی سفر خود به شهرستانهای رفسنجان انار و در جمع مدیران، اشتغال را اولویت اول استان عنوان کرد و با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای اشتغالزا گفت: این اطمینان را به سرمایه گذاران باانگیزه، دارای طرح قابل توجیه و بر روال قانونی می دهیم که صدور مجوزهای آنها را به حداقل زمان ممکن برسانیم.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کاشی و سرامیک فخار یکی از مدرن‌ترین کارخانجات تولید کاشی و سرامیک در منطقه است که برای یک هزار نفر اشتغالزایی کرده است، گفت: باید از اینگونه واحدهای تولیدی حمایت شود و همه مسئولین استانی موظف هستند از افراد کارآفرین حمایت کرده و مشکلات آنها را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

زینی وند همچنین به نیاز استان در توسعه زیرساخت های متناسب با وسعت و ظرفیت آینده اشاره کرد و افزود: همه طرح های مطالعه شده انتقال آب به این استان ممکن است و تا زمانی استاندار کرمان هستم، اگر کسی با بشکه هم آب به این استان بیاورد دستش را می بوسم لذا از همه طرح های انتقال آب که طرح‌های ممکن و قابل اجرایی نیز هستند، حمایت خواهم کرد.

وی ضمن اعتراض به سپرده‌گذاری پول های معادن و صنایع بزرگ در بانک‌های خارج از استان اظهار کرد: معتقدیم باید این شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی بخش عظیمی از منابع خود را به داخل استان انتقال دهند.

زینی‌وند با اشاره به اینکه در بحث صادرات پسته باید فنی‌تر و منسجم‌تر کار این حوزه را دنبال کرد، اظهار کرد: باید مرکز تحقیقات کشاورزی در بحث پسته پژوهش‌ها و راهکارهای لازم برای افزایش تولید محصول پسته با توجه به وضعیت آبی منطقه ارایه دهد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان سال پایان دولت را پایان طلایی دانست و افزود: این فرصت سال پایان دولت را باید به دوران طلایی تبدیل کرد. مسئولین استانی و شهرستانی موظف هستند طرح‌هایی که امکان افتتاح آنها تا پایان دولت وجود دارد را شناسایی کرده تا اعتبار لازم برای اتمام آنها اختصاص دهیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید