• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حضور دکتر علی اصغر پورمحمدی، مشاور رییس رسانه ملی، در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۷/دی/۱۴۰۱

حضور دکتر علی اصغر پورمحمدی، مشاور رییس رسانه ملی، در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 

دکتر علی اصغر پورمحمدی، مشاور رییس رسانه ملی در راستای توسعه منطقه ویژه رفسنجان و آزادسازی ظرفیت ها در این مرکز حضور یافت.


رفسنجان زیبا| معاون سابق صدا وسیما، مشاور رییس رسانه ملی و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ دکترعلی اصغر پورمحمدی ، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته حضور خود را در منطقه ویژه رفسنجان در راستای توسعه منطقه و کمک به آزادسازی ظرفیت ها دانست.

روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز با بیان اینکه اولین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی در منطقه ویژه درحال راه اندازی است، گفت: با سهامداری بانک رسالت و معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری این نمایندگی راه اندازی شده ودرحال فعالیت است.

بهرامشاهی اضافه کرد: این صندوق انواع ضمانت نامه ها و با ودیعه کمتر از بانک به خط تولید کمک می‌کند و اگر شرکت دانش بنیان یا خیلی بزرگ باشد مقدار ودیعه نیز کمتر خواهد بود.

وی به مزیت های این صندوق پرداخت و بیان داشت: بعد از یک ماه از پول بلوکه شده میتوان وام با بهره ۲ درصد گرفت. همچنین با یک بار ثبت نام در سامانه نیاز به ثبت نام مجدد نیست و با یک تماس میتوان مجدد از خدمات استفاده کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اولین بستر سرمایه‌گذاری جمعی در کسب و کار‌های تولیدی و صادراتی با نام حلال‌فاند ایراد کرد: حلال‌فاند با رعایت موازین قانونی و شرعی و با ارائه ضمانت‌نامه‌‌ معتبر از «صندوق‌های پژوهش و فناوری» برای هر پروژه، بستری امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار‌های مولد (تولیدی و صادراتی) فراهم آورده است.

بهرامشاهی تصریح کرد: سود در حلال‌فاند، سودی معقول و بالاتر از سود بانکی است و بر اساس قرارداد شرعی «فروش اقساطی» قطعی می‌باشد.همچنین طبق ضمانت‌نامه بازپرداخت سود و اصل سرمایه تضمینی است در نتیجه هیچ خطری اصل سرمایه و حتی سود را تهدید نمی‌کند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید