• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ثبت‌نام ۱۶۵ نفر در شوراهای شهر شهرستان رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۷/اسفند/۱۳۹۹

ثبت‌نام ۱۶۵ نفر در شوراهای شهر شهرستان رفسنجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان آمار نهایی داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان رفسنجان را ۱۶۵ نفر اعلام کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان ، مجید فصیحی هرندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۹ نفر در فرمانداری‌ و به صورت حضوری، ۱۱ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۱۶ نفر از طریق اپلیکیشن انتخابات بر روی تلفن همراه و ۹ نفر نیز از طریق اپلیکیشن دسکتاپ ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شب گذاشته ۲۶ اسفندماه ادامه داشت که در مجموع ۱۶۵ نفر در شهرستان رفسنجان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان رفسنجان ادامه داد: از تعداد ۱۶۵ نفر داوطلب، ۱۴۵ نفر مرد و ۲۰ نفر زن هستند.

فصیحی هرندی یادآور شد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام نهایی شده، دارندگان مدرک کارشناسی در رتبه اول، کارشناسی ارشد در جایگاه دوم و کاردانی در مرتبه سوم قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان با اشاره به تفکیک تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک هر شهر، گفت: در شهر رفسنجان ۹۸ نفر، در شهر نوق ۱۰ نفر، در شهر فردوس ۸ نفر، در شهرکشکوئیه ۱۹ نفر، در شهر سرچشمه ۱۶ نفر و در شهر جوادیه الهیه فلاح ۱۴ نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز از ۱۶ الی۲۲ فروردین (یک هفته) انجام می شود.

وی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید