• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های فنی مجتمع در سایه تحریم و شرایط کرونا
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۹/تیر/۱۴۰۰

توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های فنی مجتمع در سایه تحریم و شرایط کرونا

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: به لطف خداوند و با کمک همکاران ما در مجتمع روند خوبی در تولید طی می‌شود و امسال نیز سعی کرده‌ایم اعداد سخت پارسال را در تولید و بهره‌وری تولید داشته باشیم.


رفسنجان زیبا| مهندس حسین احمدی افزود: در زمینه توسعه در دره‌زار و درآلو وضعیت خوبی داریم و در درآلو برنامه‌ریزی انجام‌شده این است که تا پایان سال بتوانیم وضعیت مناسبی را در این پروژه شاهد باشیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان یادآور شد: در حوزه‌های بهره‌وری انرژی و مصرف آب با تدبیر مسئولان عالی‌رتبه کشور آب خلیج فارس نیز به سرچشمه رسید و با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های توسعه، معضل کمبود آب بود این مشکل رفع گردید؛ در برق نیز مصوبه احداث نیروگاه را داریم که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و امیدواریم در همه زیرساخت‌های شرکت بتوانیم رتبه خوبی را کسب کنیم.

احمدی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های فنی مجتمع در سایه تحریم و شرایط کرونا میسر شده است، خاطرنشان کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز شرکت مس پیشرو بوده و امیدواریم با تلاش همکاران و افزایش درآمد شرکت، بتوانیم به مردم منطقه و پیرامون، کمک‌های بیشتری کنیم و آن‌ها اظهار رضایتمندی داشته باشند که اگر خلق خدا راضی باشند قطعا خداوند نیز از ما راضی خواهد بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید