• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تلاش ما شناسایی نیازها و چالش های صنعت مس و اتصال به شرکت های دانش بنیان است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۳/آذر/۱۴۰۱

تلاش ما شناسایی نیازها و چالش های صنعت مس و اتصال به شرکت های دانش بنیان است

جندقی مدیر امور نوآوری و کسب و کار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان: تلاش ما شناسایی نیازها و چالش های صنعت مس و سپس اتصال به شرکت های دانش بنیان است که با این رویداد بخشی از آن محقق شده است.


رفسنجان زیبا| مدیر امور نوآوری و کسب و کار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین اختتامیه رویداد شناسایی و رفع چالش های فناورانه صنعت مس از اهمیت توجه به موضوع نوآوری سخن گفت و افزود: نوآوری در اکتشاف و معدن کاری سهم ۳۱ درصدی در دنیا داشته است و برنامه داریم این کارها را در سرچشمه انجام دهیم.

دکتر جندقی وضعیت ایران را در شاخص های نوآوری در صنعت و معدن خوب ارزیابی کرد و بر لزوم ارتقای آن تأکید کرد و افزود: با راه اندازی امور نوآوری و کسب و کار نوین، کارگروه نواوری و پژوهش را تشکیل و زیست بوم فناوری مجتمع را تدوین کردیم و در ادامه تورهای فناوری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تلاش ما شناسایی نیازها و چالش های صنعت مس و سپس اتصال به شرکت های دانش بنیان است که با این رویداد بخشی از آن محقق شده است.

مدیر امور نوآوری و کسب و کار نوین مجتمع مس سرچشمه با تشریح جزییات رویداد، گفت: این رویداد در گام اول ۲۰۵ ایده در ۱۶ حوزه را دریافت کرد که پس از پایش اولیه توسط کارشناسان و سپس داوری تخصصی بر اساس شاخص های تعریف شده امتیازدهی شدند.

وی افزود: اجرای ایده ها برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ لذا در همین راستا بیش از ۳۰ ایده برای تغییر و اصلاح در مجتمع، ۴۰ ایده برای هسته های پژوهشی و ۱۰ تا به شرکت های دانش بنیان ارجاع شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید