• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تحسین مدیریت جهادی شهردار رفسنجان از سوی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۵/اسفند/۱۴۰۱

تحسین مدیریت جهادی شهردار رفسنجان از سوی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهر رفسنجان یک برند بزرگ برای استان کرمان است که با دید جهادی و زحمات شبانه روزی مهندس کهنوجی در کنار یک شورای خوب بیش از هر زمان دیگری در حال پیشرفت و آبادانی است.


رفسنجان زیبا| علی شهسواری در نود و نهمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان با تأکید بر اینکه امروزه مهمترین نیاز کشور کار جهادی است، گفت: اقدامات جهادی مهندس کهنوجی بیانگر تصمیم درست شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار است؛ بعد از سیل اوضاع شهر بسیار نابسامان بود و از نزدیک شاهد تلاش های شهردار بودم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان با قدردانی از خدمات و زحمات شبانه روزی شهردار رفسنجان، ادامه داد: با مدیریت جهادی مهندس کهنوجی چهره شهر تغییر کرده است؛ بدون شک همراهی و همدلی رئیس و اعضای شورا موجب گردیده شهر رفسنجان بدون حاشیه در مسیر پیشرفت حرکت کند.

شهسواری سکانداری دکتر فداکار بعنوان استاندار بومی را یک فرصت برای استان و شهر رفسنجان برشمرد که می توان از این مزیت حداکثر استفاده را برد و گفت: تحقق ۹۵۸ میلیارد از بودجه یک هزار میلیاردی شهرداری که دو سوم آن حاصل تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر رفسنجان است، جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه از اختصاص دو برابری سهمیه قیر رایگان به شهرداری رفسنجان خبر داد و افزود: سال گذشته ۵۵۲ تن سهمیه قیر رایگان به شهرداری رفسنجان اختصاص داده شد و در سال جاری این سهمیه به میزان ۱۱۵۰ تن افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان موضوعاتی از قبیل پسماند، سرمایه گذاری پایدار شهرداری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر را ضروری دانست و از شهردار و شورای اسلامی شهر خواست اجرا و حل این مسائل را در اولویت قرار دهند.

وی در پایان توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی شورای اسلامی شهر رفسنجان را ستودنی دانست و گفت: شورای شهر و شهرداری رفسنجان نسبت به سایر شهرهای استان به مسائل آموزش حساسیت بیشتری دارند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید