• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تقابل محمد ربیعی با سایپای کرجی با تساوی بدون گل به پایان رسید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۱۸/آذر/۱۳۹۹

تقابل محمد ربیعی با سایپای کرجی با تساوی بدون گل به پایان رسید

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان اولین حضورش در لیگ برتر را بدون انگیزه آغاز کرد و از تقابل با تیم همشهری اش در کرج، به تساوی بدون گل رضایت داد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ تیم صنعت مس رفسنجان دوشنبه ۱۷ آذرماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف با سایپای تهران رفت، این دیدار که از شبکه ملی پخش نشد با تساوی بدون گل به پایان رسید، تا محمد ربیعی این بازی سرنوشت ساز را با یک امتیاز به پایان برساند و رده پانزدهم جدول را از آن خود کند.
نیمه اول بازی با برتری تیم سایپای تهران، آرام و بدون انگیزه از جانب هر دو تیم به پایان رسید، تا دو تیم بدون گل راهی رختکن شوند.
نیمه دوم اما پرتنش و با برخورد بازیکن حریف به مدافع مس که سایپایی ها عقیده به پنالتی داشتند آغاز شد، سایپای تهران در نیمه دوم مالکیت توپ را حفظ کرد و به روی دروازه مس خیمه زد.
مس نیز در این تقابل شوت های بی هدفی به سمت دروازه حریف داشت، اما این توپ های بی هدف راهی ب جایی نبرد و دروازه سایپا را باز نکرد.
دوندگی زیاد در زمین بازی نمی تواند به تنهایی امتیازی برای تیم به ارمغان اورد و تنها بازیکن را خسته و از پا در می اورد.
مسی ها این دیدار را هم با بی دقتی و بدون هماهنگی و انسجام به پایان رساندند و باز هم ضعف های تاکتیکی و تکنیکی خود را به نمایش گذاشتند و مالکیت توپ و موقعیت های ایجاد شده به روی دروازه حریف را به راحتی از دست دادند، تا در پنجمین بازی بازهم در حسرت گل بمانند و شادی بعد از زدن گل را با لیوانی آب سرد فرو بدهند.
این در حالی است که محمد ربیعی معتقد است بهترین بازی را به نمایش گذاشته است و رفته رفته بازی بهتری نسبت به بازی‌های قبل داشته است.
تیم آلومینیوم اراک که همراه با مس رفسنجان وارد لیگ برتر شد، در پنجمین دیدارش مقابل ماشین‌سازی تبریز با برتری ۴ بر یک جشنواره گل به راه انداخت و سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کرد و اکنون با ۵ امتیاز رده سیزدهم جدول را به دست آورده است.
اگر نگاهی به عملکرد این تیم بیندازیم و آن را با مس رفسنجان مقایسه کنیم، شاهد برتری های آلومینیوم اراک در لیگ برتر نسبت به مس رفسنجان می شویم، این در حالی است که فصل قبل مس رفسنجان قهرمان لیگ دسته اول شد و با امتیازی بسیار عالی و تفاضل گل بهتر نسبت به الومینیوم اراک وارد لیگ برتر شده بود.
رقابت سرنوشت‌ساز محمد ربیعی با تساوی به پایان رسید، آیا مسئولان باشگاه هنوز هم نمی خواهند به فکر منجی برای مس باشند، تا مس را از قعر جدول نجات دهد و با تجربه و انگیزه به فریاد مس برسد؟
به قلم: الهه محمدی نژاد


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید