• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح برنامه های دهه فجر بخش مرکزی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۰/بهمن/۱۳۹۹

تشریح برنامه های دهه فجر بخش مرکزی رفسنجان

در جلسه مشترک مصطفی بخشی بخشدار با دهیاران بخش مرکزی و با حضور نماینده رفسنجان و انار، برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در بخش مرکزی اعلام و تشریح شد.


رفسنجان زیبا| بخشدار مرکزی در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب در شرایط کرونایی، اظهار کرد: هر روز بر اقتدار انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود و این دشمنان ما و انقلاب هستند که خوار و ذلیل می شوند؛ لذا بایستی امسال جشن های پیروزی انقلاب هرچه باشکوهتر اما با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

مصطفی بخشی با تشریح برنامه های پیشنهادی دهه فجر، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری مسابقات و بازیهای بومی ومحلی، جشنواره دا ویژه بانوان، تقدیر از بانوان ورزشکار و تلاشگران عرصه سلامت و رژه موتوری و خودرویی در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ازجمله این برنامه ها در روستاهای بخش است که با هماهنگی و همکاری پایگاهای بسیج و ائمه جماعت روستاها برگزار می شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در اجرای طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: اگر امروز شاهد کاهش مرگ هموطنان و مبتلایان به کرونا هستیم، باید علت آن را در همکاری و همدلی و اجرای طرح های کمیته های روستایی با همکاری همه نهادها دانست.

بخشدار مرکزی رفسنجان ادامه داد: خوشبختانه با تلاش دهیاران بخش مرکزی پروژه های عمرانی بسیار خوبی در سطح روستاها درحال اجراست و باید تا آخرین روز کاری از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به مردم خدمت کنیم.

بخشی هم جنین از اختصاص درخت برای بهسازی فضای سبز روستاهای بخش مرکزی در هفته درختکاری به صورت عمده به روستاها خبر داد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید