• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح جزییات چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۲/آبان/۱۴۰۱

تشریح جزییات چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی رفسنجان

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان رویداد تولید محتوای بسیج را از بزرگترین رویدادهای تولید محتوا در استان دانست.


رفسنجان زیبا| فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با بیان اینکه استان کرمان قطب تولید محتوای دیجیتال در کشور است، گفت: آثار تولیدی استان کرمان در سطح ملی فاخر ارزیابی شده است.

سرهنگ بساوند با اشاره به برپایی چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان، اظهار کرد: این رویداد با پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه به مدت سه روز برگزار می شود.

ارائه تسهیلات به تیم های برگزیده رویداد تولید محتوای بسیج

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان نیز هدف از برپایی رویداد تولید محتوای بسیج را حمایت، تقویت و پشتیبانی از تیم های تولید محتوای دیجیتال بیان کرد و گفت: بحث تولید محتوا در جهت تحقق خواسته های حضرت آقا مطرح شده است.

سرهنگ باقری با اشاره به برگزاری موفق رویداد سوم در رفسنجان، از کسب رتبه های ممتاز در رشته های انیمیشن و نرم افزار و بازی توسط تیم های استان کرمان ابراز امیدواری کرد و گفت: از دل این رویدادها استعدادها شکوفا می شود.

مسئول فضای مجازی بسیج استان وجه تمایز رویداد چهارم را با دوره های قبل افزودن بخش مردمی عنوان کرد و توضیح داد: بخش تولید محتوای مردمی در این دوره شامل تولیدات تلفن همراه بوده و تا ۲۴ آبان مهلت دارد.

وی استعدادسنجی و تأمین نیازمندی های ارگان های خصوصی و عمومی را از جمله اهداف این رویداد ذکر کرد و گفت: اکنون بسیاری از کارخانجات و ادارات نیازمند نرم افزار و انیمیشن هستند و بایستی استعدادها معرفی شوند.

سرهنگ باقری از ارائه تسهیلات حمایتی به تیم های برگزیده خبر داد و افزود: تیم های برگزیده به مرحله نهایی که نوزدهم آذر ماه در تهران برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد.

وی رویداد تولید محتوای بسیج را از بزرگترین رویدادهای تولید محتوا در استان دانست و خاطرنشان کرد: در این رویداد از حضور داورهای ملی و سطح یک بهره خواهیم گرفت.

حمایت از رویداد تولید محتوای دیجیتال در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت مس است

مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی شهید ستاری نیز حمایت از رویداد تولید محتوای بسیج را در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت مس بیان کرد و افزود: سال گذشته شاهد تولیدات خوبی در این رویداد یودیم و از محصولات تعدادی از تیم ها نیز استفاده کردیم.

جندقی با بیان اینکه سابقه تولید در شرکت مس به ۵۰ سال می رسد، اظهار کرد: باید با تکنولوژی پیش رویم و برای رفع چالش های فناورانه مس با انقلاب صنعتی چهارم همگام شویم.

چهارمین. ویداد تولسد محتوای دیجیتال بسیج از چهارشنبه ۲۵ آبان تا جمعه ۲۷ آبان در شهر مس سرچشمه برگزار می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید