• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح جزییات مراسم استقبال از شهید گمنام | از دوم تا ششم دی ماه
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۳۰/آذر/۱۴۰۱

تشریح جزییات مراسم استقبال از شهید گمنام | از دوم تا ششم دی ماه

سرهنگ پاسدار پساوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان جزییات برنامه تشییع و خاکسپاری شهید گمنام تازه تفحص شده را تشریح کرد.


رفسنجان زیبا| سرهنگ پساوند با بیان اینکه پیکر شهید بزرگوار پس از تحویل از فرودگاه‌ کرمان، جمعه شب در محل اداره بنیاد شهید مورد استقبال خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت، گفت: روز شنبه سوم دی ماه شهید گمنام میهمان مردم شهر سرچشمه و مجتمع مس است و عصر همان روز در حومه شرقی بخش مرکزی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهید گمنام یکشنبه چهارم دی ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ میهمان دانش آموزان شهرستان در ویژه برنامه پسرانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان است و از ساعت ۹ تا ۱۳ در بخش کشکوئیه حضور می یابد.

فرمانده سپاه رفسنجان اظهار کرد: عصر روز یکشنبه چهارم دی ماه، شهید گمنام از ساعت ۱۴ الی ۱۸ میهمان حومه غربی بخش مرکزی است و یک شنبه شب چهارم دی ماه در دانشگاه های علوم پزشکی و ولی عصر(عج) مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

سرهنگ پساوند ادامه داد: شهید گمنام روز دوشنبه پنجم دی ماه با همکاری آموزش و پرورش از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ صبح میهمان دانش آموزان در ویژه برنامه دخترانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان است و از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در بخش فردوس و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در بخش نوق مورد استقبال مردم شهید پرور این مناطق قرار می گیرد.

وی افزود: دوشنبه پنجم دی ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ شهید گمنام در یادواره شهدای بیاض حضور خواهد داشت و و پس از آن میهمان امام زاده صالح انار است.

پساوند با اشاره به اینکه مراسم وداع با شهید گمنام از ساعت ۲۳ تا نماز صبح در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود،  خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهید گمنام روز سه شنبه ششم دی ماه از ساعت ۹ صبح در میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (شهدا) تا محل دفن شهید در روستای ناصریه ادامه دارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید