• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان| افتتاح فرهنگسرای ایثار و شهادت به همت شهرداری رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۳/شهریور/۱۴۰۱

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان| افتتاح فرهنگسرای ایثار و شهادت به همت شهرداری رفسنجان

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از افتتاح فرهنگسرای ایثار و شهادت شهرداری در این هفته خبر داد.


رفسنجان زیبا| مصطفی بخشی با اشاره به جزییات برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با پخش سخنرانی مستقیم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شبکه های سراسری، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در رفسنجان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه در تالار خیام با حضور مسئولین و مردم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان برپایی رژه نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این مراسم صبح روز پنج شنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۸  در بلوار آیت الله طالقانی با حضور یگان های نظامی و انتظامی شهرستان آغاز خواهد شد.

وی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز همراه با تجلیل از خانواده شهدا توسط اداره آموزش و پرورش، رونمایی از کتاب ویژه دفاع مقدس، برپایی شب شعر و شب خاطرات دفاع مقدس توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مسجد جوادیه طبق روال هر سال در روز سی و یکم شهریورماه، ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در تمامی نقاط شهرستان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۶ در محل گلزار شهدای رفسنجان برپا می شود.

بخشی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت به همت ادارات و نهادها را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جمعه یکم مهرماه از سخنرانی پیشکسوت جهاد و شهادت سردار میرزایی فرمانده تیپ شهید امینی پیش از نماز جمعه در مصلی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) بهره مند خواهیم شد.

وی از برگزاری اردو های جهادی درمانی به همت دانشگاه علوم پزشکی در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سخنرانی پیش از نماز جمعه با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دفاتر ائمه جمعه به صورت مستقل  در بخش ها برگزار خواهد شد.

تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در روز هفتم مهر ماه با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج و فضاسازی سطح شهر، ادارات و روستاها در هفته دفاع مقدس به همت شهرداری و روابط عمومی ادارات و دهیاری ها از دیگر برنامه هایی بود که معاون سیاسی فرمانداری به آن ها اشاره کرد.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: به همت شهرداری رفسنجان فرهنگسرای ایثار و شهادت روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه در محل گلزار شهدا افتتاح خواهد شد.

تهیه و تنظیم: مهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید