• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تجهیزات پایگاه امداد و نجات هلال احمر رفسنجان باید به‌روز شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۸/بهمن/۱۳۹۹

تجهیزات پایگاه امداد و نجات هلال احمر رفسنجان باید به‌روز شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات خودرویی و امکانات پایگاه هلال احمر رفسنجان باید به‌روز شود.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام جلالی در حاشیه بازدید از مجموعه خدمات رفاهی و پایگاه امداد و نجات هلال احمر و جایگاه سوخت خیرمند و مجموعه گردشگری بیان کرد: در این بازدید مسأله آسفالت ورودی و خروجی جایگاه سوخت مطرح شد که هماهنگی با کرمان و شهرداری رفسنجان صورت گرفت که در صورت امکان کمک کنند این آسفالت انجام شود. سال آینده بودجه از طریق راهداری استان تأمین شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: طی تماس با فلاح مدیرکل شرکت گاز استان قرار شد مجموعه های فاقد گاز نسبت به خرید امتیاز گاز مراجعه کنند که گاز به منطقه منتقل شود، همچنین گاز ایستگاه راه آهن احمدآباد هم قرار شد تأمین شود.
حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه پایگاه امداد و نجات هلال احمر مسیر ۱۲۰ کیلومتری را از چهار جهت باید پوشش دهد و برای این مسیر با این مساحت یک پایگاه کم است و امکانات و تجهیزات آن جوابگو نیست، افزود: تجهیزات این پایگاه باید به روز باشد و سالن بحران هم از ضرورت های هلال احمر است، لذا با هماهنگی که با مدیر عامل هلال احمر استان انجام شد درخواست کردم نگاه ویژه یه این منطقه داشته باشد و با توجه به اینکه شهرستان رفسنجان منطقه حادثه خیزی است، زیرساخت فرود هلی کوپتر در زمان بحران در پایگاه امداد و نجات فراهم شود تا بتوانیم در زمان بروز حوادث از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی متذکر شد: نیرو و تجهیزات پایگاه هلال احمر ضرورت دارد افزایش یابد و خودروهای امدادرسان هم افزایش پیدا کند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید