• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بیستم فروردین ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۷/اسفند/۱۴۰۱

بیستم فروردین ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان

دبیر نخستین جشنواره دیوارنگاری از طراحی سبک و سیاق جشنواره به صورت ملی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ است.


رفسنجان زیبا | امیر شریفی در نشست خبری، با تأکید بر اینکه نخستین جشنواره دیوارنگاری به صورت شهرستانی برگزار می شود، با توجه به اینکه ایده این جشنواره ملی بود، سبک و سیاق طراحی آن نیز ملی است.

وی با بیان اینکه فراخوان و جزییات جشنواره در سامانه اختصاصی جشنواره موجود است، اظهار کرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی news.rafsanjan.ir مراجعه و مشخصات خود را ثبت کنند.

دبیر جشنواره دیوارنگاری مهلت ارسال آثار را بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و ادامه داد: موضوع آثار آزاد بوده و زمان اجرای طرح ها از ۱۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

امیر شریفی مجموع جوایز جشنواره را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: افراد می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این رقابت شرکت کنند.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای جوان واقع در بوستان جوان (خیابان ۱۵ خرداد) مستقر است، گفت: هنرمندان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۰۳۹۲۶۷۳۸ ارتباط بگیرند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید