• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بهره برداری از سایت ۴G همراه اول در روستای عرب آباد شهدای رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۲/دی/۱۴۰۱

بهره برداری از سایت ۴G همراه اول در روستای عرب آباد شهدای رفسنجان

سایت ۴G همراه اول روستای عرب آباد شهدای رفسنجان با حضور مدیران استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.


رفسنجان زیبا| ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه در بحث اینترنت روستایی با حمایت وزارت ارتباطات شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم، گفت: با عنایت وزیر محترم، تا پایان سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا می کنند.

وی مشارکت خیرین در اجرای پروژه ها را یکی از مزیت های شهرستان رفسنجان دانست و با تشکر از دهیار روستای عرب آباد شهدا، گفت: رفسنجان در تمامی زمینه ها در حوزه مشارکت گرفتن از خیرین پیشتاز است.

وی در ادامه از اجرایی شدن فیبر منازل در تمام ۸۴ شهر استان خبر داد و گفت: پس از توسعه فیبر منازل شهرها، فیبر روستایی را راه اندازی خواهیم کرد.

ساجدی فر تصریح کرد: امیدواریم اجرای این طرح که در نیمی از شهرها طراحی شده است، تا نیمه اول سال آینده با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی اجرا شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: با راه اندازی فیبر نوری منازل، دسترسی مردم و صاحبان کسب و کارها به سرعت بالاتر اینترنت فراهم می شود و در استان پیشرو خواهیم شد.

وی توسعه اقتصاد دیجیتال را از مهم ترین اهداف ارتباطات بیان کرد و گفت: در تلاشیم با کمک و همراهی مرپم و مسئولین، سهم اقتصاد دیجیتال که اقتصاد همراه با توسعه و پایدار هست در کرمان افزایش یابد.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید