• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بهره‌برداری از تنها بیمارستان شخص محور ایران در رفسنجان تا سال ۱۴۰۵
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۱۳/بهمن/۱۴۰۱

بهره‌برداری از تنها بیمارستان شخص محور ایران در رفسنجان تا سال ۱۴۰۵

مدیرعامل مجموعه بیمارستانی تسکین رفسنجان: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی فوق تخصصی شخص محور ایران در رفسنجان تا سال ۱۴۰۵ به بهره برداری می رسد.


رفسنجان زیبا| علی قائم‌پناه در حاشیه بازدید استاندار کرمان از پروژه بیمارستان در حال ساخت تسکین اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت پنج‌هکتار احداث می‌شود و دارای مجتمع ارتقاء سلامت و مرکز پزشکی شخص محور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بیمارستان تسکین برای ارتقاء سلامت افراد سالم نیز برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: در این مرکز فقط به درمان افراد بیمار نپرداخته ایم؛ بلکه در مجتمع ارتقاء سلامت، افراد سالم برای افزایش سلامتی خود مشاوره می گیرند.

مدیرعامل مجموعه بیمارستانی تسکین رفسنجان دسترسی این مرکز به فرودگاه را از مزایای ان عنوان کرد و گفت:زیربنای بیمارستان ۳۴‌ هزار مترمربع است که در چهار فاز اجرا می شود و تاکنون ۲۰۰ هزار یورو برای مهندسی کار به یک شرکت سوئدی پرداخت شده است.

قائم پناه اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث بیمارستان را ۴۰ میلیون دلار اعلام کرد و از بهره برداری پروژه تا سال ۱۴۰۵ خبر داد و افزود: تاکنون ۶۰ هزار نفر روز اشتغالزایی در بیمارستان صورت گرفته است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۱۸ درصد بیان کرد و با تأکید بر پیشروی زودتر از موعد این پروژه، گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان برای یک هزار نفر اشتغالزایی می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید