• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برگزاری جشنواره ملی تئاتر تأثیر مثبت خود را در آینده خواهد گذاشت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۲/دی/۱۳۹۹

برگزاری جشنواره ملی تئاتر تأثیر مثبت خود را در آینده خواهد گذاشت

فرماندار رفسنجان گفت: باعث مسرت و افتخار است که رفسنجان در بخشی از برنامه های سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی مشارکت دارد؛ همچنان که رفسنجان در دفاع مقدس همواره پیشتاز بود و فرزندان این شهر در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی ایران و اسلام جنگیدند.


رفسنجان زیبا| مجید فصیحی هرندی با حضور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی و تماشای نمایش در عمارت گلستان امین بیان کرد: هر کس که برای عزت و سعادت کشور گام بر می دارد، می تواند به شهید بزرگوار سردار سلیمانی به مانند دیگر شهداء اقتدا کند و راهش را با هدفی روشن در عرصه های اجتماعی و شخصی ادامه دهد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه شهرستان رفسنجان این افتخار را پیدا کرده است که میزبان «دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش محیطی» باشد، افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که زندگی و شخصیت سردار سلیمانی دارای ابعاد متنوع و متعددی است و بایستی در همه عرصه ها به عنوان الگو و اسطوره برای نسل‌های امروز و فردا معرفی شود.

فصیحی هرندی تصریح کرد: گرچه محدودیت‌های کرونایی باعث شد که نتوانیم بهره برداری بهتری را از این جشنواره در سطح شهر و خیابان‌ها داشته باشیم اما این جشنواره با همه مشکلات و محدودیت‌ها به خوبی در حال اجراست.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های ملی باعث رشد و بالندگی عرصه های مختلف در شهرستان می شود، خاطرنشان کرد: هر فعالیت و حرکتی باعت ایجاد حرکت نویی می شود که برگزاری جشنواره ملی تئاتر در توسعه تئاتر شهرستان، نقش بسیار پررنگی خواهد داشت و بالطبع علاقمندان حوزه تئاتر با جلوه هایی از هنر اجراهای مختلف تئاتر، بازیگران و نظرات داوران و میهمانان آشنا می شوند.

عالیترین مقام اجرایی شهرستان رفسنجان بیان کرد: تجربه نشان داده است، هر بار که فعالیتی از شهرستان به فعالیت ملی متصل شده است، فضایی را باز می کند که زمینه بروز و رشد استعدادها را در شهرستان فراهم می کند.

فصیحی هرندی گفت: اخیرا هنرمندان رفسنجانی در زمینه تئاتر و سینما جایگاه خوب و مناسبی را بدست آورده اند. صد درصد برگزاری جشنواره ملی تئاتر تأثیر مثبت خود را در آینده خواهد گذاشت.

وی در پایان با قدردانی از همه دست اندرکاران اجرایی جشنواره تئاتر سردار آسمانی عنوان کرد: همکاران بسیاری، اداره ارشاد، مجتمع مس سرچشمه، شهرداری، فرمانداری، اصحاب رسانه و.. برای اینکه این جشنواره بهتر برگزار شود تلاش کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید