• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب مس سرچشمه در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۸/بهمن/۱۴۰۲

برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب مس سرچشمه در رفسنجان

چهاردهمین نمایشگاه کتاب مس سرچشمه با همکاری اداره ارشاد و با حضور جمعی از مسئولین رفسنجان در سالن عدالت واقع در بلوار شهید باهنر افتتاح شد.


رفسنجان زیبا| محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه رفسنجان توانایی پایتخت کتاب شدن را دارد، گفت: کتاب یک شیوه تربیتی است نه آموزشی و تلاش بر این است که مردم به کتاب روی بیاورند و به آنچه که می خوانند عمل کنند.

مسلم علی مهدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز از وجود ۱۱ هزار و ۲۵۴ عنوان کتاب و ۱۶۴ هزار جلد کتاب در نمایشگاه خبر داد و گفت: سال ها بخاطر شرایط کرونا این نمایشگاه تعطیل بود و باعث افتخار است که توانستیم نقش مهمی در ترویج فرهنگ انس با کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

وی افزود: نمایشگاه کتاب از یک شنبه هشتم بهمن تا ۱۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۵ تا ۲٠ برای شهروندان عزیز برای عموم دایر است.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب، با تشکر از مجتمع مس سرچشمه حامی فرهنگ و ادب، اظهار کرد: سرانه مطالعه از هشت دقیقه به ۱۲ دقیقه رسیده است و برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مؤثر باشد.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید