• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برپایی بیش از ۲۵ عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سپاه رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۶/آبان/۱۴۰۱

برپایی بیش از ۲۵ عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سپاه رفسنجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت.


#رفسنجان_زیبا| سرهنگ پساوند با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود، گفت: ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات به مردم از سیاست های هفته بسیج است.

وی معرفی الگوهای بسیج و طراحی و تدوین فعالیت های رویدادمحور با ویژگی های امیدافرینی، مشکل گشایی و خدمت رسانی و انسجام بخشی را از دیگر اهداف هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان از پیش بینی برنامه های هفته بسیج متناسب با روزشمار هفته خبر داد و گفت: افتتاح چهار پایگاه مقاومت، برگزاری همایش اقتدار بسیج با حضور گردان های امنیتی و رزمی، پخش بازی های تیم ملی در جام جهانی با هماهنگی شهرداری در بوستان های شهر از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ پساوند ادامه داد: گلباران قبور شهدا با حضور مسئولین و خانواده شهدا، حضور حلقه های صالحین و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و تقدیر از بسیجیان نمونه شهرستان و نخبه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت سبک زندگی اسلامی و برگزاری پویش با شعار هفته بسیج، برپایی جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و برگزاری از دیگر برنامه هایی بود که فرمانده سپاه رفسنجان به ان اشاره کرد.

وی ادامه داد: برپایی میز خدمت جهادی در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری رزمایش امر به معروف و نهی از منکر، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی، برپایی یادواره شهدا و نمایشگاه فعالیت ها و خدمات بسیج از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پساوند هم چنین از برگزاری اردوی جهادی پزشکی، ارائه مشاوره حقوقی به خانواده ها و زوج های جوان به صورت رایگان خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و شب شعر، برپایی اردوی راهیان نور و دیدار با رزمندگان و جانبازان نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج در رفسنجان است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید