• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
دومین برد مس به هواداران تقدیم شد/ گلایه سرمربی مس رفسنجان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۲۷/آذر/۱۳۹۹

دومین برد مس به هواداران تقدیم شد/ گلایه سرمربی مس رفسنجان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر

تیم صنعت مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران سه امتیاز حساس بازی را به هواداران اصیل خود تقدیم کرد.


رفسنجان زیبا|محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران در ورزشگاه قائمشهر در میان خبرنگارن حضور یافت و با قدردانی از تیم ریشه دار و قدیمی نساجی، بازی امروز را درگیرانه توصیف کرد و افزود: ما طبق مدار و برنامه ای که داشتیم در زمان مناسب به گل رسیدیم و در موازات آن به خوبی پیش رفتیم و منطقی دفاع کردیم.

وی با اشاره به اینکه مس رفسنجان راههای نفوذ تیم نساجی را شناخت، به بازیکنان مس به واسطه رشادت و منطق در بازی خداقوت گفت و افزود: خوشحالم که از پنج بازی اخیر در چهار بازی دروازه را بسته نگه داشتیم.

ربیعی با اعلام اینکه از هم اکنون برای بازی بعدی مهیا می شویم، از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گلایه کرد و گفت: این چهارمین بازی متوالی تیم ما بود که با فاصله چهار روز برگزار شده است و ما مدام بین رفسنجان و تهران در حرکتیم و بازی ها را بدون تمرین انجام داده و فقط ریکاوری میکنیم اما تیم های دیگر حداقل یک روز بیشتر از ما استراحت میکنند.

سرمربی مس رفسنجان با درخواست از سازمان لیگ برای پاسخ به اعتراض تیم، اظهار کرد: از سازمان لیگ میخواهم اگر مقدور هست به اعتراض ما پاسخ بدهند و اگر امکان دارد رعایت میزان استراحت را برای تیم ما بکنند زیرا در مستهلک شدن تیم تأثیرگذار است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید