• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برای صعود خیلی زحمت کشیدیم/ باید چندین برابر هوشمندی و صبوری به خرج دهیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۶/آبان/۱۳۹۹

برای صعود خیلی زحمت کشیدیم/ باید چندین برابر هوشمندی و صبوری به خرج دهیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید پرچالش‌ترین سالی که برای تیم‌های تازه وارد لیگ برتر وجود دارد، همان سال اول است.


به گزارش رفسنجان زیبا، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ ما به نیت خیر به این بازی نگاه می‌کنیم. ما آن قسمت خوب قضیه را برای این بازی در نظر می‌گیریم. ما با تیمی بازی داریم که بسیار قابل احترام است و تماشاگران زیادی دارد. این بازی باعث می‌شود تیم ما عطش زیادی برای بازی کردن پیدا کند. ما دید مثبتی به این بازی داریم.

او درباره برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر گفت: عطش مسابقه به خاطر حضور تماشاگر است و این مساله در نبود آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. من دوست داشتم کرونا نبود و ما هواداران عزیز خود را در استادیوم رفسنجان ببینیم تا از نزدیک شاهد بازی تیم‌شان در لیگ برتر باشند. نظر من این است که نبود تماشاگران هیجان بازی را کم می‌کند و این برای همه تیم‌ها صدق می‌کند.

او درباره تقابلش با محمود فکری خاطرنشان کرد:‌ ایشان دوست بزرگوار من هستند و بسیار قابل احترام هستند. ما در لیگ دو و لیگ یک با همدیگر رقابت کردیم و پله به پله به اینجا رسیدیم چون سال‌ها برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردیم.

ربیعی درباره صعود تیمش به رقابت‌های لیگ برتر گفت: صعود مس رفسنجان به لیگ برتر با توجه به شرایطی که داشتیم، با اتفاقات مختلفی روبرو شد و ما بدون بازی پیش‌فصل وارد مسابقات لیگ یک شدیم. جا دارد که من از همه مجموعه باشگاه مس رفسنجان تشکر کنم. سال گذشته در لیگ یک، ما قهرمان نیم فصل شدیم و من اعلام کردم که ما برنامه سه ساله را به یک ساله تغییر دادیم و ما برای این صعود خیلی زحمت کشیدیم و الان پاسدار آن زحمات هستیم و باید چندین برابر هوشمندی و صبوری به خرج دهیم تا سهمیه شهری که سال‌ها انتظار کشیده است را نگه داریم. پرچالش‌ترین سال تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند، سال اول است و من فکر می‌کنم باید این مساله با دقت و صبوری انجام شود.

سرمربی مس رفنسجان درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: ما در این فصل با منع جذب بازیکنان خارجی روبرو بودیم و در چندین پست با خلاء روبرو هستیم و نیروی جوان هم در این رابطه کم داریم و این باعث شد تیم‌ها بازیکنان خارجی خود را حفط کنند. به ما اجازه داده شد ۱۰ بازیکن لیگ برتری را جذب کنیم و چند بازیکن از تیم امید و لیگ یکی در جمع خود داریم. باید در این رابطه بهتر و پویاتر عمل کنیم تا بتوانیم بازیکنان جوان و باکیفیت بگیریم. میانگین سنی تیم ما در لیگ یک بالا بود و نسبت فصل گذشته ۳ سال کاهش میانگین سنی داشتیم. قطعا حضور بازیکنان باتجربه و جوان می‌تواند به ما در لیگ برتر کمک کند. باشگاه ما منظم است اما ریخت‌و پاش ندارد.

او در پایان درباره تغییر ورزشگاه تیم‌شان خاطرنشان کرد: ورزشگاه جدید رفسنجان بیش از یک دهه بود که کلنگش زده شده بود اما روند آماده‌سازی‌اش آرام جلو می‌رفت اما نتیجه‌گیری مس رفسنجان باعث شد روند آماده‌سازی‌اش رشد پیدا کند. تا نیم فصل فکر می‌کنم این ورزشگاه آماده شود و تا آن موقع در استادیوم قبلی خود از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم./ ایسنا


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید