• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
باید زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستاها را فراهم کنیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۹/دی/۱۴۰۰

باید زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستاها را فراهم کنیم

فرماندار رفسنجان در بازدید از بخش کشکوئیه گفت: به دنبال بالابردن انگیزه و ماندگاری مردم در بخش ها و روستاها هستیم.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان، علی اکبر پورمحمدی در جلسه با بخشدار ، شهردار ، دهیاران و روسای شورای های اسلامی بخش کشکوئیه گفت: باید انگیزه و زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستا ها را فراهم کنیم و نگذاریم به خاطر نبود اشتغال و موارد دیگر آنها از خانه و کاشانه خود کوچ کنند.

وی ادامه داد: لازمه تحقق این امر ، ایجاد اشتغال و بالابردن در آمد خانواده ها است در این زمینه بخشداران ، دهیاران و شوراها باید بیشتر تلاش کنند.

پور محمدی خواستار فعال شدن هرچه بیشتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش کشکوئیه شد و اضافه کرد: بحمدالله اقدامات بسیار خوبی از زمان تاسیس این شرکت انجام شده و همین روند باید ادامه داشته باشد.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از صحبت های خود به تاریخ و پیشینه مردم کشکوئیه اشاره کرد و گفت: زمینه های فراوانی از جمله احیای بناهای تاریخی و درآمد زایی از آنها وجود دارد که انشاالله با تلاش شهرداری این بخش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باید بدون وابستگی به این جناح و آن جناح کار کرد و این مسئله را از روز اول در دستور کار خود قرار دادم و به بخشداران و دهیاران نیز توصیه میکنم ، به این موضوع توجه داشته باشند.

پورمحمدی همچنین به اعطای وام برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی هایی برای این موضوع صورت گرفته و از همه کسانی که میتوانند زمینه اشتغال را فراهم کنند ، استقبال و همراهی میکنیم.

فرماندار رفسنجان امروز همچنین از دهستان راویز بازدید و مشکلات این روستا از جمله راهها ، آب آشامیدنی و… را بررسی نمود.

بازدید از شرکت تعاونی دهیاری ها ، ناحیه صنعتی و چند طرح دیگر در روستاهای شریف آباد و … از دیگر برنامه های پورمحمدی در بخش کشکوئیه بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید