• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بازی سختی مقابل ملوان داریم اما باید با درایت جلو برویم تا به امتیازات لازم برسیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۱۹/تیر/۱۳۹۹

بازی سختی مقابل ملوان داریم اما باید با درایت جلو برویم تا به امتیازات لازم برسیم

سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان معتقد است هر وقت مجوز لیگ برتری شدن تیمش را در دست گرفت، می تواند در رابطه با صعود هم نظراتش را بگوید.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ سرمربی تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر که در هفته جاری با پیروزی پرگل مقابل رایکا بابل توانست به صعود نزدیکتر شود، معتقد است هر وقت مجوز لیگ برتری شدن تیمش را در دست گرفت، می تواند در رابطه با صعود هم نظراتش را بگوید.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که فکر می کند راه زیادی به لیگ برتری شدن مانده. درباره بازی مقابل رایکا،  وضعیت تیمش، گل های گلزاری و… صحبت های جالبی دارد. نکته مهم این است که ربیعی دوست ندارد در مورد صعود صحبت کند و معتقد است هر  وقت مجوز لیگ برتری  شدن تیمش  را در دست گرفت، می تواند در رابطه با صعود هم نظراتش را بگوید.

بازی پرگلی مقابل رایکای بابل داشتید و توانستید با این پیروزی به صعود نزدیک تر شوید.

قبل از هر چیز می خواهم بگویم به کادرفنی رایکای بابل تبریک بگویم که چنین تیم خوبی دارند در بازی این هفته، اتفاق نادری در رفسنجان افتاد و شرایط جوی عجیبی به وجود آمد. تا به حال من به یاد ندارم که چنین باد شدیدی بوزد که این مسأله باعث شد بازی یک مقدار از روند کیفی و مدار لازم خارج شود اما ما به برد احتیاج داشتیم و در نیمه اول خیلی عجولانه کار کردیم که در همان ابتدای نیمه به گل رسیدیم. بعد از آن سعی کردیم پلن بازی را برای نیمه دوم تغییر دهیم و توانستیم ۲ گل دیگر بزنیم و به ۳ امتیاز برسیم.

حمید گلزاری در مس رفسنجان خوب کار کرده و در بازی مقابل رایکا ۲ گل زد.

به هرحال بچه های ما دارند تلاش می کنند که هافبک های مرکزی ما روند  رو  به  جلویی داشتند و توانستند کمک زیادی به تیم داشته باشند. گلزاری هم گل های خوبی به تیم زد.

خیلی ها معتقدند یکسری بازیکنان  مختص لیگ یک هستند و اگر به لیگ  برتر بیایند نمی توانند کارآیی لازم را داشته باشند، شما با این مسأله موافق هستید؟

نه، موافق  نیستم.  البته  ما  باید در  مورد این مسأله انتهای فصل صحبت  کنیم و الان ۶ هفته به پایان مسابقات باقی مانده اما اگر به صورت کلی  بخواهم بگویم، بازیکنان زیادی در لیگ  برتر موفق بودند که اکثر آنها از لیگ یک  به آنجا رسیدند. مثلا من خودم بازیکنان خوب زیادی داشتم که در لیگ برتر تأثیرگذار بودند. البته اینکه همه موفق باشند، نبوده و شرایط بازیکنان با هم فرق دارد.

آلومینیوم اراک با رسول خطیبی روند صعودی خیلی خوبی را در پیش گرفته و الان به ۶ امتیازی‌تان رسیده این مسأله به مس رفسنجان استرس نمی دهد؟

ما تاکتیک خودمان را داریم و این مسأله دست خودمان است که کجای جدول باشیم. در واقع به بقیه تیم ها فکر نمی کنیم  البته آلومینیوم اراک و دیگر تیم ها قابل احترام هستند اما واقعا به آنها فکر نمی کنیم و امیدوارم در آخر حق به حق‌دار برسد.

قبل از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا، مس کرمان در رده دوم قرار داشت خیلی ها فکر می کردند چون مس کرمان و مس رفسنجان زیر نظر یک شرکت هستند، ممکن است در بازی رو در رو شرایطی به جود بیاید که به صعود این تیم کمک کنید اما این اتفاق نیفتاد و حالا آلومینیوم اراک جای این تیم را گرفته…

همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند و باید بگویم ما همیشه کار خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم هر تیمی لایق است به لیگ برتر صعود کند و موفق باشد.

با توجه به اینکه کلا ۶ هفته به پایان مسابقات باقی مانده،  مس  رفسنجان به لیگ برتر خیلی نزدیک شده

نه من اینطور فکر نمی کنم. چنین  چیزی  نیست. از نظر من، صعود زمانی است  که  مجوز آن را در اختیار داشته باشیم، وقتی هنوز این مجوز را نداریم باید با همان سختگیری و پشتکار کار را پیش ببریم تا به هدف‌مان برسیم.  ما به  شرایط آگاه هستیم و تلاش می کنیم بازی به بازی جلو برویم و ماموریت‌مان  را نسبت به آن بازی ها انجام دهیم در هر صورت امیدوارم بتوانیم به شرایطی برسیم که در مورد صعود با قطعیت صحبت کنیم. اینکه بگویم کار تمام شده، اشتباه است و باید با تمام قوا و قدرت ادامه دهیم. یک لحظه هم تردید به خودمان راه نمی دهیم چون بخش عمده کار باقی مانده.

دیروز در ایران بیشترین فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت شده که این مسئله شایعه تعطیلی دوباره فوتبال را به وجود آورده. استرس ندارید که مبادا لیگ باز هم تعطیل شود؟ 

ما تابع نظر سازمان لیگ هستیم و هرچه آنها تشخیص دهند انجام می دهیم اما فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. در کل  شرایط خیلی سخت است و هر لحظه باید مراقبت بهداشتی را مدنظر داشته باشیم.

مس رفسنجان هر هفته، تست کرونا می دهد؟

بله ما تا الان ۴ بار تست PCR دادیم سعی می کنیم تمام موارد بهداشتی را رعایت کنیم چون به هر حال ابتلا به این ویروس اجتناب ناپذیر است. امیدوارم همه تیم ها و کل مردم بیشتر از قبل رعایت کنند تا این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

قراردادتان با مس رفسنجان را تمدید کردید؟

بله، یک سال دیگر تمدید شده اما باید ببینیم با این شرایط، فوتبال فصل بعد  ادامه پیدا می کند یا نه.

اینکه بازی‌هایتان بدون تماشاگر برگزار می شود سخت نیست؟

نبود تماشاگران هیجان بازی را گرفته.  من مطمئن بودم اگر این شرایط وجود  نداشت، ورزشگاه پر می شد اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع شده در هر صورت امیدوارم مردم شریف و نجیب رفسنجان بتوانند به آرزوی دیرینه‌شان برسند و شاهد حضور تیم‌شان در لیگ برتر باشند. از همین جا باید از عوامل باشگاه، مخصوصا از مهندس سعدمحمدی و زین الدینی که همیشه همراه و حامی  تیم بودند تشکر کنم. بازیکنان هم با جان و دل تلاش می کنند که از آنها ممنونم.

این هفته هم بازی مهمی مقابل ملوان دارید. این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

بله، بازی سختی مقابل ملوان داریم. تیمی که بسیار خوب و پرتلاش است اما باید با درایت جلو برویم تا به امتیازات لازم برسیم.

مصاحبه: سمیرا شیرمردی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید