• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بازدید نوروزی نماینده مردم رفسنجان و انار از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۰۸/فروردین/۱۴۰۲

بازدید نوروزی نماینده مردم رفسنجان و انار از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بازدید و با سرپرست و جمعی از مدیران این مجتمع دیدار و گفت‌وگو کرد.


رفسنجان زیبا | به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی با همراهی مهندس حسین محققی سرپرست مجتمع، از بخش‌های مختلف خط تولید بازدید کرد.

وی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو، از کوشش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان مجتمع که در این ایام به‌خاطر تحقق برنامه‌های تولید جهادگرانه سر کار حضور دارند، تقدیر به‌عمل آورد.

نماینده مردم رفسنجان و انار همچنین در دیدار با جمعی از مدیران مجتمع گفت: انتخاب آقای مهندس محققی که یک مدیر بومی متخصص و متعهد است، کار شایسته‌ای بود که به خاطر این انتصاب از همه دست‌اندرکاران و مدیران ارشد تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام جلالی تاکید کرد: مجتمع مس باید توسعه پیدا کند؛ این مجتمع نیاز به مجهز شدن به تکنولوژی‌های به‌روز دارد و ضروری است که در این زمینه سریعا اقدام شود و منابع مس در این مسیر مصرف شود.

وی ادامه داد: باید درآمدهای مجتمع در مسیر توسعه آن صرف شود و در سال مهار تورم و رشد تولید، نگاه ویژه‌ای به توسعه و تولید شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار افزود: مطالبه همه دستگاه‌ها و نهادها از مس باید نگاه تولیدی باشد و همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر توسعه حرکت کنیم. توسعه یک فرآیند منتال است و اول باید باور به توسعه در بین همگان شکل بگیرد تا امکان عملی آن فراهم شود.

وی اظهار داشت: برای اینکه استان کرمان تبدیل به استان صنعتی شود باید صنایع متوسط و کوچک در آن شکل بگیرد و صنایع پایین‌دستی مس که به‌عنوان صنعت مادر است باید به سرعت ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جلالی نگاه قلک‌وار به شرکت ملی مس را ناصواب دانسته و تاکید کرد: همه باید همت کنیم که توسعه و تولید در مجتمع مس سرعت گیرد و ما هم به‌عنوان نماینده مجلس تلاش خواهیم کرد هرکجا مانعی بود رفع کنیم.

 

این نماینده مجلس بیان کرد: صنعت استراتژیک مس توانایی اشتغال‌زایی چندده هزار نفر را دارد و این امکان فقط ازطریق توسعه امکان‌پذیر است تا به کشور و مردم بیشتر خدمت کند.

وی تاکید کرد: امیدوارم با جدیت و درایتی که از آقای مهندس محققی سراغ داریم، این مجتمع که یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان، استان و کشور است، بتواند نقش مهم خودش را در رشد و ارتقای منطقه بیش از پیش ایفا کند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید