• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
امانتداری پلیس وظیفه شناس در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: سه شنبه ۱۱/آذر/۱۳۹۹

امانتداری پلیس وظیفه شناس در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از بازگرداندن چک ۱۴۰ میلیون تومانی به صاحبش توسط دو مأمور وظیفه شناس پلیس این شهرستان خبر داد.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ سرهنگ محمدمهدی کریمی اظهار داشت: رئیس پلیس آگاهی رفسنجان و یکی از کارکنان این رده هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در وجه حامل و همچنین تعدادی کارت عابر بانک و گواهینامه رانندگی را در یکی از میدان های سطح شهر پیدا کرده و آن ها را به منظور شناسایی صاحبشان به همکاران بازرسی فرماندهی انتظامی تحویل دادند.
وی افزود: در نهایت با همکاری این ۲ مامور وظیفه شناس و کارکنان بازرسی پلیس شهرستان ضمن تماس با بانک مربوطه و پیگیری های بعدی صاحب این چک را شناسایی و آن را به همراه سایر مدارک به وی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان قدردانی و دعای خیر این شهروند را ارزشمندترین موهبت برای کارکنان دانست و تصریح کرد: مناعت طبع و احساس مسئولیت کارکنان خدوم انتظامی در انجام وظایفشان از جمله ویژگی های مهم و مورد تاکید این عزیزان است که با خدمت صادقانه، دعای خیر مردم را هم برای خود و هم برای مجموعه انتظامی به ارمغان می آورند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید