• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افزایش مأموریت های اورژانس رفسنجان در طرح نوروزی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۰۸/فروردین/۱۴۰۱

افزایش مأموریت های اورژانس رفسنجان در طرح نوروزی

رئیس اورژانس رفسنجان از انجام ۴۰ مورد بازدید در طرح نوروزی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی اورژانس رفسنجان، دکتر حسینی زینلی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، با افزایش آمار حوادث ترافیکی در اورژانس مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: تا تاریخ ۷ فروردین ماه تعداد ۳۲۲۱ تماس با مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان گرفته شده که از این تعداد، آمبولانس های اورژانس شهرستان رفسنجان و انار به ۱۷۱ حادثه ترافیکی اعزام شده اند.

دکتر حسینی زینلی افزود: حوادث ترافیکی در این بازه زمانی ۲۶۹ مصدوم در پی داشت که ۱۹۲ تای آن توسط آمبولانس های اورژانس رفسنجان و انار به مراکز درمانی منتقل گردیدند و متأسفانه دو مورد فوتی داشتیم.

دبیر طرح سلامت نوروزی همچنین از انجام ۴۰ مورد بازدید در این ایام خبر داد و افزود: بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان انار، مراکز درمانی احمد آباد، کشکوئیه، بهرمان، حکیم مس و همچنین ۲۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ رفسنجان و انار و مرکز ارتباط عملیات در این ایام بازدید شد و خدمت رسانی به مسافران نوروزی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در پایان ضمن اشاره به فوت ۵۲۰ هم‌وطن در حوادث ترافیکی کشور تا ۸ فروردین ماه و پیک بازگشت مسافران نوروزی و همچنین سفرهای نیمه دوم تعطیلات نوروز، از همشهریان و هموطنان گرامی خواست اصول ایمنی در رانندگی را رعایت کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید