• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افتتاح ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان به مناسبت هفته دولت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۰۹/شهریور/۱۴۰۰

افتتاح ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان به مناسبت هفته دولت

در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به رفسنجان، ۳۵۰میلیارد ریال پروژه به مناسبت هفته دولت در بخش های عمرانی، آموزشی و پزشکی افتتاح شد.


رفسنجان زیبا| در ادامه سفر هشتم شهریورماه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان به شهرستان‌های انار و رفسنجان، دکتر واعظی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، افتتاح این پروژه ها را منشاء خیر و برکت دانست و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات گامی موثر در جهت توسعه کشور و استان باشد.
وی از تمامی مسئولین استانی و شهرستانی، کارکنان، سرمایه گذاران و کارگران که در به ثمر رسیدن این پروژه ها نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

افتتاح جایگاه پمپ بنزین و مجتمع رفاهی
براساس این گزارش در اولین برنامه سفر خانم دکترواعظی به شهرستان رفسنجان، جایگاه پمپ بنزین و مجتمع رفاهی بخش کشکوئیه با ۱۸۰۰۰ مترمربع زیربنا، اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸ نفر به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه قالیبافی
بازدید از کارگاه قالیباقی آقای ابوالهادی به عنوان مرکز اشتغالزایی بانوان هنرمند رفسنجانی برنامه بعدی سفر معاون توسعه مدیریت و منابع به شهرستان رفسنجان بود.
دکتر واعظی با تاکید بر اهمیت جایگاه گردشگری به ویژه در استان کرمان که سرشار از پتانسیل های گردشگری است، از زحمات آقای ابوالهادی در حفظ هنر قالیبافی و اشتغال بانوان هنرمند قدردانی کرد.
وی همچنین از مراحل بازسازی قسمتی از این کارگاه به منظور تبدیل شدن به گالری موزه فرش بازدید کرد. در این گالری نقشه های قدیمی قالی کرمان و قالی هایی با بافت های بسیار ظریف به نمایش گذاشته می شود.
بر اساس این گزارش، این کارگاه قالیبافی از سال ۱۳۵۵ شروع به فعالیت کرده است و اکنون با اشتغالزایی برای ۶۰ قالیباف هنرمند رفسنجانی به فعالیت خود ادامه می دهد.

افتتاح سالن آزمون شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، افتتاح سالن آزمون شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دیگر برنامه سفر معاون استاندار کرمان به شهرستان رفسنجان بود. این محل شامل دو سالن آزمون کتبی و آزمون مجازی است. این سالن با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال گنجایش ۱۰۶ نفر را دارد که قابلیت افزایش گنجایش تا ۲۷۷ نفر را دارا می باشد. با راه‌اندازی این سالن، افراد متقاضی شرکت در آزمون‌های کشوری علوم پایه و پیش کارورزی که تا به حال باید به کرمان جهت شرکت در آزمون سفر می کردند، می توانند در شهرستان رفسنجان در آزمون شرکت کنند.

افتتاح ساختمان دهیاری و پروژه آسفالت معابر روستایی
بر اساس این گزارش در ادامه سفر دکتر واعظی به شهرستان رفسنجان،  دفتر دهیاری روستای حمیدآباد با اعتبار ۴ میلیارد ریال و پروژه آسفالت معابر روستایی با متراژ ۱۷۰۰۰ مترمربع آسفالت با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.
در حاشیه آیین افتتاح دهیاری از پزشکان روستای حمیدآباد که در دوران سخت شیوع بیماری کرونا تلاش و خدمت کرده اند قدردانی شد. همچنین کارشناسان دهیاری و اعضا شورای اسلامی روستای حمیدآباد مورد تقدیر قرار گرفتند.

افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۳ شهری
افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۳ شهری آخرین برنامه دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارکرمان در سفر به شهرستان های انار و رفسنجان بود. پایگاه اورژانس شماره ۳ با ۱۰۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارکرمان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در مجموع به مناسبت هفته دولت سال ۱۴۰۰ در شهرستان رفسنجان پروژ هایی در بخش روستایی و شهری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید