• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه شهرداری رفسنجان در دهه فجر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۲/بهمن/۱۴۰۱

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه شهرداری رفسنجان در دهه فجر

شهردار رفسنجان از افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه عمرانی و خدماتی مدیریت شهری همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار کرمان خبر داد.


رفسنجان زیبا | مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر افزود: در دومین روز از دهه فجر و با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان، شش پروژه عمرانی و خدماتی مدیریت شهری افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی با بیان اینکه کلنگ ساخت مهمانشهر جدید در کمربندی رفسنجان به کرمان از سمت میدان خاتم الانبیاء به زمین زده خواهد شد، گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار احداث می شود.

شهردار رفسنجان جابجایی مهمانشهر را از مطالبات مهم شهروندان دانست که پس از ۴۰ سال وقفه و با همت و همراهی استاندار محترم و مسئولان شهرستان، به منظور ساماندهی اتباع بیگانه اجرا می شود و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد و پیش بینی می شود در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری برسد.

کهنوجی ساخت بزرگترین دهکده ورزشی جنوب شرق در رفسنجان را از دیگر پروژه های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این مجموعه به مساحت تقریبی ۱۲ هکتار در تقاطع بلوار خلیج فارس با بلوار پلیس احداث می شود.

شهردار رفسنجان اعتبار این پروژه را یک هزار میلیارد عنوان کرد و افزود: تمامی زیرساخت‌ها در این مجموعه تأمین خواهد شد و می تواند به عنوان بزرگترین دهکده ورزشی در جنوب شرق کشور شناخته شود.

وی هم چنین از افتتاح رسمی پروژه های بهسازی میدان حضرت ابراهیم علیه السلام، خیابان انقلاب و میدان انقلاب در دومین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: ساماندهی این مسیر با توجه به اهمیت حفظ بافت تاریخی در این نقطه و به منظور رونق گردشگری و مجموعه بازار و تقویت زیبایی بصری انجام گرفته است.

مجید کهنوجی مساحت کامل این پروژه ها را بیش از ۱۲ هزار مترمربع اعلام کرد و به اجرای آن ها کمتر از زمان پیش بینی شده اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تردد بازاریان و شهروندان در این محدوده زیاد بوده است، تسریع در اجرای پروژه ها اهمیت بسزایی داشته و از دغدغه های مهم شهرداری رفسنجان بوده است.

شهردار رفسنجان در ادامه از افتتاح و بهره برداری از دومین پارک بانوان رفسنجان به نام شهیده زهرا حسن رمضانی در محله ماهونک خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و به منظور فراهم نمودن فضایی برای تفریح و اوقات فراغت بانوان در این محله احداث شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید