• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
از نخستین کتاب تألیف هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان رونمایی شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۴/شهریور/۱۳۹۹

از نخستین کتاب تألیف هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان رونمایی شد

در مراسمی که با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مسئولین کمیته های هیأت همگانی برگزار شد، از کتاب دروس تئوری مربیگری درجه ۳ که توسط گروهی از اساتید هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان تالیف شده است، رونمایی گردید.


به گزارش رفسنجان زیبا، امیرحسین حکمتی کار سرپرست گروه نویسندگان و مسئول علمی هیأت ورزشهای همگانی با بیان اینکه کتاب حاضر میتواند به نیاز متقاضیان مربیگری درجه سه در تمامی رشته های ورزشی پاسخ دهد، گفت: برای تألیف کتاب مطالعات فراوانی انجام شد و از اساتید مختلفی راهنمایی گرفتیم تا اثری ارزشمند و فاخر را تقدیم کنیم.

وی با تشکر از همراهی و حمایت هیأت همگانی در تألیف کتاب، افزود: کتاب فوق با هدف هموار نمودن مسیر فراگیری دروس پیش نیاز مربیگری در تمامی رشته های ورزشی و در ۱۳ فصل طبق سرفصل های نظام نامه آموزشی فدراسیون ورزشهای همگانی و وزارت ورزش و جوانان به رشته تحریر درآمده است.

شایان ذکر است که این مراسم با رونمایی از کتاب و تقدیر از امیرحسین حکمتی کار یکی از نویسندگان کتاب که بتازگی موفق به پذیرش در مقطع دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تربیت مدرس شده است، به پایان رسید.

مراسم رونمایی از کتاب فوق با حضور آقایان فصیحی هرندی فرماندار، دامغانی رئیس امور شهرستانها و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس کرمان، بهشتی پور عضو شورای شهر، حجت الاسلام برزگر مسئول کارگروه ورزش دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و شایگان فر رئیس تربیت بدنی کارکنان مس سرچشمه برگزار شد.

عکسها از محمدمهدی اعتمادی/ رفسنجان زیبا


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید