• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
از تأکید بر ساماندهی کارتن خواب ها و اورژانس اجتماعی رفسنجان تا تأمین تجهیزات مورد نیاز معلولان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۴/اسفند/۱۴۰۰

از تأکید بر ساماندهی کارتن خواب ها و اورژانس اجتماعی رفسنجان تا تأمین تجهیزات مورد نیاز معلولان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به‌منظور طرح مشکلات بهزیستی حوزه انتخابیه با رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی دوشنبه شب در دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارائه گزارشی از وضعیت بهزیستی شهرستان رفسنجان به پدیده کارتن خواب ها در رفسنجان پرداخت که متأسفانه بیش از ۳۰۰ زن و مرد در نقاط مختلف ازجمله زیرپل ها مستقر هستند و بیان کرد: این وضعیت زیبنده شهرستان رفسنجان نیست و باید برای آن فکری شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه اگرچه زنان به گرمخانه هدایت شدند اما راه اندازی کمپ اجباری برای ساماندهی کارتن خواب های مرد و معتادان متجاهر ضروری است.
وی موضوع اورژانس اجتماعی را ذکر کرد که در منطقه مسکونی واقع شده و از کمبود نیرو در این اورژانس سخن به میان آورد و درخواست ساماندهی اورژانس اجتماعی شهرستان را مطرح کرد.
حجت الاسلام جلالی همچنین بر ضرورت تأمین تجهیزات مورد نیاز بهزیستی رفسنجان ازجمله عصا، ویلچر، تشک طبی، واکر و سایر موارد برای ارائه به معلولان تأکید و ابراز کرد: ساختمانی که یکی از خیران اهدا کرده است نیاز به مجوز برای نگهداری کودکان سه تا ۶ ساله دارد که درخواست داریم نسبت به صدور این مجوز مساعدت شود.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس در پایان از رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت کرد در سفر به رفسنجان و انار از نزدیک مشکلات بهزیستی این دو شهرستان را بررسی و نسبت به حل آن تصمیم گیری شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید