• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ارتقاء وضعیت نگهداشت روستای هرمزآیاد و بهبود وضعیت خدمت رسانی
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۷/خرداد/۱۴۰۰

ارتقاء وضعیت نگهداشت روستای هرمزآیاد و بهبود وضعیت خدمت رسانی

دهیار هرمزآباد از آغاز جمع آوری شبانه زباله در هرمزآباد از روز شنبه ۸ خرداد خبر داد و گفت: با هدف بهبود زیست شهری و افزایش رضایتمندی مردم، از هفته آینده در سه نوبت شبانه از ساعت ۲۰ زباله های اهالی هرمزآباد جمع آوری خواهد شد.


رفسنجان زیبا| مهندس اسماعیل رضوی مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقاء وضعیت نگهداشت روستا و بهبود وضعیت خدمت رسانی به اهالی محترم و کاهش معضلات زیست محیطی ساعت جمع آوری زباله ها به ساعت ۸ شب روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تغییر کرد.

وی تصریح کرد: از اهالی محترم تقاضا داریم تا زباله های خود را در کیسه های دربسته و تا ساعت ۸ شب در بیرون از منازل خود قرار دهند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

دهیار هرمزآباد با بیان اینکه برای رفاه اهالی تعداد روزهای جمع آوری زباله به سه روز افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: جمع آوری زباله های شهر از ساعت ۸ شب روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شروع و تا پایان جمع آوری کامل زباله های شهروندان ادامه خواهد داشت تا اهالی محترم فعالیت های روزانه خود را در محیطی آراسته آغاز کنند.

رضوی مقدم با بیان اهمیت جمع آوری زباله در شب خاطرنشان کرد: قرار دادن زباله در روز علاوه بر اینکه باعث بروز مشکلات بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی می شود منجر به زشت شدن منظر هرمزآباد خواهد شد.

پیش از این، جمع آوری زباله در هرمزآباد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید