• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ارادت اصحاب فرهنگ و هنر به سردار دلها با اجرای جشنواره تئاتر سردار آسمانی نمایان شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۰/دی/۱۳۹۹

ارادت اصحاب فرهنگ و هنر به سردار دلها با اجرای جشنواره تئاتر سردار آسمانی نمایان شد

معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل ارشاد کرمان گفت: بعد از شهادت سردار اصحاب فرهنگ هم در کنار سایر گروهها تلاش کردند با زبان هنر در این جریان مؤثر باشند.


رفسنجان زیبا| حسین زاده معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان در آیین افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان، با اشاره به ابراز ارادت اصحاب فرهنگ و هنر به سردار دلها با برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی، گفت: بعد از شهادت سردار اصحاب فرهنگ هم در کنار سایر گروهها تلاش کردند با زبان هنر در این جریان مؤثر باشند.

وی با اشاره به سابقه برگزاری جشنواره از استقبال هنرمندان در این رویداد فرهنگی قدردانی کرد و افزود: در جریان دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی یش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که در نهایت ۱۷ اثر در بخش خیابانی، هفت اثر در بخش صحنه ای و ۱۰ اثر در بخش نمایشنامه نویسی برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه نمایشنامه های راه یافته به جشنواره در قالب کتاب منتشر می شوند، از اجرای تئاتر سیار از مزار سردار سلیمانی به سمت زادگاه وی در روستای قنات ملک خبر داد.

حسین زاده ادامه داد: امیدواریم در قالب رویدادهای فرهنگی بتوانیم به پیشگاه سردار عرض ارادت کرده باشیم و ایشان همه ما را در دنیا و آخرت شفاعت کند.

وی هم چنین در پایان متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را قرائت کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید