• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ارائه خدمات مشاوره ای، پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین شهدا در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۰۹/بهمن/۱۳۹۹

ارائه خدمات مشاوره ای، پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین شهدا در رفسنجان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان با ابراز تأسف از فوت حدود ۵۰ نفر از والدین شهدای رفسنجان بعلت ابتلای به کرونا، گفت:خدمات مشاوره ای، پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین شهدایی که قادر به خروج از منزل نیستند، انجام می شود.


رفسنجان زیبا| مصطفی دهقان رجبی با گرامیداشت روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۵۰ پدر و مادر شهید و ۲۷۰ همسر شهید شهرستان رفسنجان در قید حیات هستند.

وی با اشاره به وجود ۱۶۸ آزاده سرافراز و ۱۶۰۰ جانباز ۲۵ تا ۵۰ درصد در شهرستان رفسنجان گفت: شهرستان های رفسنجان و انار ۹۶۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند و از آنجا که شهرستان انار مستقل شده، ۸۳۰ شهید از این تعداد سهم شهرستان رفسنجان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان با اشاره به وجود ۵۰۰ فرزند شهید در شهرستان رفسنجان، بیان کرد: در شهرستان رفسنجان ۳۰۰۰ ایثارگر داریم که با خانواده هایشان حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان رفسنجان را شامل می شود.

به گفته وی ۱۵ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرستان رفسنجان در قید حیات هستند که پنج نفر از آنها جانباز قطع نخاع هستند.

دهقان رجبی دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا در تمام ایام سال را از برنامه های اداره بنیاد شهید رفسنجان ذکر کرد و گفت: از ابتدای امسال مخصوصا در شرایط کرونا به علت کهولت سن والدین و پیگیری هایی که در بحث درمان و سایر نیازهایی که داشتند لازم بود، این دیدارها افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای، پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین شهدا که قادر به بیرون رفتن از منزل نبودند، از دیگر اقدامات بود. ضمن اینکه در مواردی که نیاز بود تست کرونا از برخی از این عزیزان گرفته شود، این کار در منزل یا با هماهنگی با مرکز اورژانس در مرکز درمانی انجام شده است.

دهقان بیان کرد: سعی کردیم تجهیزات پزشکی مانند کپسول اکسیژن را تامین کرده و در اختیار برخی از والدین و همسران شهدا که واقعا نیاز مبرم داشتند، قرار دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: جا دارد از محبتی که معاونت پشتیبانی داتشگاه علوم پزشکی رفسنجان که به خانواده های معظم شهدا داشتند در اینکه واکسن آنفلوآنزا را برای تعدادی از خانواده های شهدا با وجود کمبودهایی که بود به موقع در اختیار گذاشتند تشکر کنم./ ایسنا


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید