• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ارائه خدمات بهزیستی رفسنجان در مراکز مثبت زندگی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۳/اسفند/۱۳۹۹

ارائه خدمات بهزیستی رفسنجان در مراکز مثبت زندگی

در آستانه افتتاح رسمی و شروع به کار مراکز مثبت زندگی جلسه آموزشی و توجیهی مسئولین این مراکز در رفسنجان برگزار شد.


#رفسنجان_زیبا| عباس بلندی رییس بهزیستی شهرستان رفسنجان در جمع کارشناسان تخصصی امور اجتماعی و توانبخشی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات تخصصی، ماندگار، اثربخش و سهل الوصول بهزیستی در مراکز مثبت زندگی، گفت : تسلط مسئولین این مراکز بر دستورالعملها و آیین نامه های بهزیستی در کنار استفاده این مراکز از تخصص و توان مددکاران خبره و فعال بسیار با اهمیت و قابل توجه می باشد.

وی در ادامه به اهمیت و لزوم گسترش فرهنگ مشارکت عمومی مردم در حمایت از جامعه هدف بهزیستی اشاره و اظهار کرد: گسترش فرهنگ توجه به مسئولیت اجتماعی و مشارکت همگانی در حمایت از اقشار آسیب پذیر از وظایف با اهمیت و اصلی مراکز مثبت زندگی است و این مراکز بایستی با تکیه بر سیاستهای توانمندسازی بهزیستی با اجرای برنامه ها و طرحهای محله محور در این مسیر گامهای محکم و استوار بردارند.

بلندی ادامه داد: شرکت فعال و مسئولانه در جلسات و تعامل با کارشناسان ستادی و ایجاد بانک اطلاعات فردی برای مددجویان از مهمترین وظایف مددکاران مثبت زندگی است.

وی بر لزوم فعالیت اثر بخش و ماندگار مراکز مثبت زندگی تاکید و اظهار داشت: مراکز مثبت زندگی آیینه تمام نمای بهزیستی هستند و به همین دلیل وظیفه کارشناسان در قبال جامعه و مردم بسیار پر اهمیت و حساس می باشد.

در ادامه این نشست هریک از کارشناسان حوزه های تخصصی به ارائه توضیحاتی در چگونگی ارائه خدمات به مراجعین پرداخته و با مسئولین مراکز مثبت زندگی به تبادل نظر در خصوص وظایف و راهکارهای ارائه خدمات تخصصی پرداختند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید