• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اخذ درجه دانش بنیان توسط سه شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان 
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۳/اسفند/۱۴۰۱

اخذ درجه دانش بنیان توسط سه شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان 

مدیر پردیس علم و فناوری رفسنجان: سه شرکت از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان طی ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به اخذ درجه دانش بنیانی شدند. 


رفسنجان زیبا | دکتر حسین کاظمی با اعلام این خبر افزود: شرکت های آروند زمان اکسیر هفتواد با نام نجاری آزا، پیوندگستر پارسان و امیر دایا کویر در این ارزیابی موفق به اخذ درجه دانش بنیان شدند.

وی در معرفی و تشریح فعالیت این شرکت ها گفت: شرکت آروند زمان اکسیر هفتواد با نام تجاری آزا با مدیر عاملی مهندس زمانیان در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و با هدف اتصال فضای فناوری به صنایع و معادن در حوزه مانیتورینگ و دیسپچینگ توسط تیمی متخصص به وجود آمده است.

دکتر کاظمی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت محصول سامانه هوشمند مانیتورینگ و دیسپچینگ را در حوزه ماشین آلات معدنی در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تولید کرده است.

مدیر پردیس علم و فناوری تصریح کرد: شرکت دانش بنیان پیوندگستر پارسان با مدیر عاملی دکتر شمشیری محصولاتی چون کودهای زیستی بیومیک و بیوفیت بر پایه دو گروه متفاوت از میکروارگانیسم‌های همزیست را تولید می کنند.

دکتر کاظمی ادامه داد: این پروژه حاصل چندین سال پژوهش‌های پیوسته در قالب پایان نامه‌های دانشجویی و طرح‌های تحقیقاتی است.

وی اظهار کرد: شرکت دانش بنیان امیر دایا کویر با مدیرعاملی مهندس پورنجفی پمپ های توربینی تور بالانسی ساخته که یک روند سه ساله را طی کرده است.

دکتر کاظمی ادامه داد: این محصول توانسته با قابلیت های ویژه ای چون افزایش فشار و هد چاه افزایش دبی و کاهش برق ۱۵ تا ۲۰ درصدی و همچنین افزایش عمر پمپ ها از یک سال به سه سال دست بیاید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید