• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اختصاص ۵۰۰ هکتار به «زون گردشگری» در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۱/بهمن/۱۴۰۰

اختصاص ۵۰۰ هکتار به «زون گردشگری» در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: در کنار تمام فعالیت‌ها و راهبردهایی که برای منطقه تعیین شده، هدفی هم در حوزه گردشگری گذاشتیم و ۵۰۰ هکتار به زون گردشگری اختصاص پیدا می‌کند.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه گردشگری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در کنار تمام فعالیت‌ها و راهبردهایی که برای منطقه تعیین شده، هدفی هم در حوزه گردشگری گذاشتیم.

وی ادامه داد: با یک سری سرمایه گذار وارد مذاکره شدیم که قرار است از ظرفیت های گردشگری شهرستان ازجمله دره راگه، عمارت کلاه فرنگی، بزرگترین خانه خشتی جهان و… بازدید داشته باشند.

بهرامشاهی افزود: نگاه سرمایه گذاران از احداث هتل و کمپ های گردشگری هست تا ایجاد پیست مسابقات اتومبیلرانی در منطقه ویژه اقتصادی و…، لذا این موضوع نویدبخش اخبار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان به‌ویژه منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در کنار دو هزار هکتار وسعت منطقه برای صنایع، افزایش ۵۰۰ هکتاری وسعت منطقه در دستور کار است که به زون گردشگری اختصاص پیدا کند.

بهرامشاهی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در دنیا حرف اول را می زند، حتی بعضی کشورهای دنیا منشأ تولید ناخالص ملی شان گردشگری است، تصریح کرد: اما در شهرستان رفسنجان به دلایل مختلف به حوزه گردشگری کمتر توجه شده بود و خوشبختانه طی یکی، دو سال اخیر نگاه اقتصادی به حوزه گردشگری رفسنجان تقویت شده که اتفاق مبارکی است و امید است تلاش‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد، به رشد چشمگیر صنعت گردشگری در شهرستان منتج شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توجه ویژه منطقه به تنوع سرمایه گذاری و حوزه گردشگری ابراز کرد: اگر حوزه گردشگری را در مناطق ببینیم، آینده منطقه هم به نوعی تأمین می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید